Pepsi i nova generacija kineskih zvezda

0
SHARE

 Kompanija Pepsi će u Kini pokrenuti muzičku izdavačku kuću Q Music. „Pepsi više neće biti tek brend ili sponzor, već će stvoriti platformu za najbolje mlade kineske bendove“, izjavio je za  BusinessWeek direktor Q Musica Tony Yapp.

Među prvim izdanjima Q Musica biće albumi pobednika reality emisije Battle of bands, koji producira Pepsi.

U isto vreme, Q Music će sarađivati sa online distributerom muzike A8 koji će promovisati nove zvezde preko digitalnih formata, npr. zvona za mobilne telefone.

Predviđeno je da ovi muzičari na različite načine aktivno učestvuju u marketingu kompanije Pepsi (pišući pesme za reklame, nastupajući u njima) i da, svojim likom i delom, i sami postanu zaštitni znak kompanije.

Ideju je pozdravio i Harry Hui, šef marketinškog odbora kompanije Pepsi u Kini, istakavši da je „Pepsi oduvek bio zaštitni znak mlađe generacije“.

Budući da su se u Pepsi reklamama do sada pojavljivale uglavnom etablirane zvezde, Hui, inače nekadašnji direktor Universal Musica u Aziji i jedan od osnivača azijskog MTV-ja, tvrdi da će pomoću Q Musica Pepsi „prepoznati, razviti i podržati sledeću generaciju superstarova u Kini“.

Do sada je u TV seriji Battle of bands učestvovalo 6 000 bendova iz 122 kineska grada, a svake subote se, na kineskom kanalu Blue TV bira najbolji od 10 finalista.

Reklama u kojoj se pojavljuje devet zvezda Pepsija izuzetno je popularna na Youtubeu.

{youtube}Z1o-0nSj_Us{/youtube} 

Izvor:Popboks