Skoro 28 odsto studenata na fakultetu planira da traži zaposlenje koristeći LinkedIn, što je rast sa prošlogodišnjih pet odsto, pokazuje najnovije istraživanje servisa za zapošljavanje, Experience. Malo više planira da koristi Facebook – sedam u odnosu na pet odsto iz prošle godine.
– Studenti pre završetka studija više ne čekaju poslodavce i njihove sajmove i kampove – umesto toga, oni već sada koriste digitalne alatke koji im pomažu da pronađu njihov posao iz snova. Kompanije moraju da aktivno unapređuju svoj imidž na Internetu i ažuriraju sve potrebne informacije, smatra Rejzor Suleman, direktor agencije I Love Rewards.
On navodi da su posloprimci postali poslodavci – oni aktivno traže kompanije i biraju gde žele da se zaposle, smatra Suleman.
Studenti sve više prate Facebook i Twitter stranice kompanija, kao i obavezno LinkedIn profil. Od drugih izvora, traže se informacije iz prošlosti i komentari onih koji su se zaposlili na job-portalima.
Skoro polovina poslodavaca u potpunosti je promenila strategiju zapošljavanja kako bi privukla Generaciju Y (naslednici Generacije X, rođeni između sredine 1970-tih i 2000.), pokazalo je jedno drugo istraživanje Monster.com-a. Čak 60 odsto smatra da su društvene mreže popularne alatke za privlačenje kandidata ove generacije.
Izvor: Economy.rs