– Studenti pre završetka studija više ne čekaju poslodavce i njihove sajmove i kampove – umesto toga, oni već sada koriste digitalne alatke koji im pomažu da pronađu njihov posao iz snova. Kompanije moraju da aktivno unapređuju svoj imidž na Internetu i ažuriraju sve potrebne informacije, smatra Rejzor Suleman, direktor agencije I Love Rewards.
On navodi da su posloprimci postali poslodavci – oni aktivno traže kompanije i biraju gde žele da se zaposle, smatra Suleman.
Studenti sve više prate Facebook i Twitter stranice kompanija, kao i obavezno LinkedIn profil. Od drugih izvora, traže se informacije iz prošlosti i komentari onih koji su se zaposlili na job-portalima.
Skoro polovina poslodavaca u potpunosti je promenila strategiju zapošljavanja kako bi privukla Generaciju Y (naslednici Generacije X, rođeni između sredine 1970-tih i 2000.), pokazalo je jedno drugo istraživanje Monster.com-a. Čak 60 odsto smatra da su društvene mreže popularne alatke za privlačenje kandidata ove generacije.
Izvor: Economy.rs