Home [treninzi] 3 u 1 – aktuelne teme, iskusni predavači, primenjiva znanja

3 u 1 – aktuelne teme, iskusni predavači, primenjiva znanja

39
0

Posle kraće pauze vaš Centar za razvoj karijere nastavlja sa organizacijom besplatnih edukativnih radionica i seminara. Ove subote, 25. avgusta, rešili smo da nadoknadimo propušteno i priredimo vam pravo edukativno prepodne. Od 10 do 13 časova vas očekuju čak tri sjajna predavanja na aktuelne i pre svega korisne teme, koje će vam pomoći da upotpunite svoje znanje i karijeru podignete stepenicu iznad.

  • Organizacija koja uči

Predavanje o organizaciji koja uči otvoriće ovu edukativnu subotu. Saznaćete na koji se to način može ohrabriti učenje ljudi u organizaciji, kako promovisati razmenu informacija između zaposlenih i stvoriti osoblje sa više različitih znanja. To rezultira vrlo fleksibilnom organizacijom u kojoj će ljudi prihvatiti nove ideje i promene i prilagoditi im se deleći
zajedničku viziju.

Učenjem se stvara jezgro kompetentnosti kompanije koje vodi ka konkurentskoj prednosti a kako do nje otkriće vam Nemanja Davidović, asistenta iz predmeta menadžmenta na Prirodno-matematičkom fakultetu na Univerzitetu u Novom Sadu. Uža naučna oblast mu je organizacioni razvoj, menadžment znanja i strategijski menadžment. U toku i nakon studija je imao više studijskih boravaka u Nemačkoj i Austriji a u novembru ove godine će odbraniti doktorsku tezu. Honorarno radi kao konsultant na projektima razvojne pomoći.

  • Savremene metode upravljanja projektima

Šta je PMI i koja je njegova važnost bez obzira na delatnost poslovanja?

Kroz primer na međunarodnom ICT projektu “The world in your office” bićete u prilici da saznate sve o primeni PMI metodologije u svakodnevnom upravljanju projektima. Takođe, prisustvovaćete predstavljanju PMBook-a, vodiča za upravljanje projektima i njegovih osnovnih delova.

Svoje dugogodšnje iskustvo u upravljanju međunarodnim i domaćim projektima sa vama će kroz ovo zanimljivo i korisno predavanje podeliti predavač Bojan Donević. Konsultantsko i predavačko iskustvo uz poznavanje agilnih tehnika u upravljanju ICT projektima i PMI akreditacija su i više nego dovoljna preporuka da ne propustite savete i objašnjenja iz prve ruke.

  • Zašto komunikacija preko društvenih medija?

Šta su nam omogućile društvene mreže i koliko se ta komunikacija razlikuje od tradicionalnih kanala?

Koje su mane a koje nove mogućnosti pružaju društveni mediji za PR i online marketing. Facebook i Twitter nam daju instant povratnu informaciju a šta nam ona sve omogućava?

Saznaćete na koji način da najbolje iskoristite moć društvenih mreža i to od diplomirane psihologiškinje, Ane Mirković, koja je direktor za komunikaciju sa klijentima  u digitalnoj agenciji, predavač iz oblasti komunikacije, odnosa sa javnošću i kreiranja timova na programu Institute for leadership and management London. Komunikaciju je proučavala kroz osnovne studije psihologije, specijalističke kurseve i profesionalnu karijeru,

  • Ko može da se prijavi?

Kako je interesovanje za seminar veliko, zbog ograničenosti mesta potrebno je da potvrdite svoje prisustvo slanjem prijave. Krajnji rok za prijave: petak, 24.08.2012. do 17h.
PRIJAVI SE OVDE!

Polaznici ITAcademy, BusinessAcademy i studenti ITS-a, seminar mogu pratiti i online, putem video streaming-a. U subotu 10:00, logovanjem na Distance Learning platformi, na vašoj ličnoj strani pokrećete video stream klikom na link “Seminar za vaše nove poslovne uspehe“. Za praćenje seminara putem video stream-a nije potrebno prijavljivanje.

 

  • Gde i kada?

Seminar će se održati u subotu, 25.08. u prostorijama LINK group-a, ul. Cara Dušana 34, Zemun sa početkom u 10h. Za sva dodatna pitanja, možete nam se obratiti na e-mail adresu: office@razvoj-karijere.com

Očekujemo vas!

Srdačno vaš,
Centar za razvoj karijere