Home [ volontiranje ] Volontirajte na Baby EXITu!

Volontirajte na Baby EXITu!

93
0

vesti2Baby Exit, najveći festival u istočnoj Evropi za decu i roditelje, održava se 10. put 14. i 15. maja od 16-19h na Petrovaradinskoj tvrđavi. Svake godine okuplja preko 50.000 posetilaca i 1500 učesnika. Izuzetno atraktivan događaj na pet programskih bina i nizom tematskih celina. Festival uključuje 5 različitih bina sa programima na njima kao i nekoliko poligona različitih sadržaja poput Ulica profesija, Volim školu – volim znanje, Eko parkić i slično.

Na nekoliko prometnih lokacija postavili biInfo punkt gde bi volonteri informisali i usmeravali posetioce do određenih bina/poligona.

Potrebni su  volonteri koji će upućivati roditelje i decu ako imaju nekih nedoumica oko toga gde se šta nalazi i treba da budu kod svake bine radi održavanja što boljeg reda i opšte organizacije:

Info punkt/čvorne tačke: na nekoliko lokacija – po 2 volontera 
Poligoni:
1. Sport – 4-5 volontera
2. Ulica profesija – 2-3 volontera
3. Volim školu, volim znanje – 2-3 volontera
4. Bambino kutak – minimalno 3 volontera
5. Đački oskar/bazar – 2-3 volontera
6. Ruralno dvorište – 2 volontera
7. Kosmopolitski trg – 2 volontera

Bine
1. Šampiona – 3-5 volontera
2. Đački oskar – 2 volontera
3. Babmbino – 2 volontera
4. Šarena bina dunava – 2 volontera               
5. Talenata – 4 volontera

Potrebno je da budete na tvrđavi 14. i 15. maja, četiri sata, od 15-19h, da ponesete dobru volju, raspoloženje, volonterski duh. Nažalost, nismo u mogućnosti da snosimo putne troškove za volontere van Novog Sada.

Poželjno je da volonteri budu komunikativni i sposobni za rad u grupi.

Prijavljivanje traje do četvrtka, 5. maja. Svoju prijavu na engleskom, sa imenom i brojem telefona, kao i kratkim tekstom o sebi (godine, zanimanje i kratka motivacija), slati na alex@volontiraj.rs sa naznakom “Baby Exit” (subject). Ukoliko imate neku posebnu u vezi volontiranja na nekoj od bina ili poligona, molimo vas da to navedete. Nakon toga je predviđen i pripremni sastanak sa organizatorima. Par dana pre početka festivala bi izvideli situaciju i upoznali se sa programom, tematskim celinama, rasporedom. Takođe svaka celina od gore navedenih ima koordinatora iz InterArt-a, tj organizatora festivala u slučaju bilo kakvih nejasnoća.

Budite deo tima,podržite festival koji promoviše dečji talenat,drugarstvo,radost i optimizam, nudimo Vam  dobro druženje,zabavu, novo iskustvo, i puno osmeha!

Budite deo najlepšeg i najzanimljivijeg, dečjeg sveta!