Home [akcija] Saopštenje za javnost o projektu Case Study Show i Akademija Modernog Menadžmenta

Saopštenje za javnost o projektu Case Study Show i Akademija Modernog Menadžmenta

264
0

Studentska organizacija ESTIEM LG Belgrade sa sedištem na Fakultetu organizacionih nauka ove godine po prvi put organizuje kolaboraciju projekata Case Study Show i Akademija Modernog Menadžmenta, studentski poduhvat edukativnog i takmičarskog karaktera. Projekti će se održavati u periodu od 06. do 20. marta 2020. godine, u prostorijama StartIt Centra i hotela Metropol Palace, ali i na samom fakultetu. Učesnici će imati priliku da steknu nova znanja iz oblasti modernog menadžmenta, kao i da osvoje željenu praksu u nekoj od prestižnih kompanija partnera. Prijave za ova dva projekta nisu uslovljene, ali će njihove teme biti usklađene kroz radionice i realne poslovne izazove. Iskustvo koje se stiče na oba projekta može biti presudno za usmeravanje karijere zainteresovanih studenata, pošto su svi delovi projekata pažljivo konstruisani tako da se učesnicima pruža što više različitog kvalitetnog sadržaja.

Case Study Show počinje 06. marta već tradicionalnim Show (Me) Business delom projekta, koji je u formi interaktivne panel diskusije u okviru koje kompanije učesnice (Delhaize, Mozzart, L’Oréal, Henkel, Air Serbia ali i mnoge druge) dele aktuelnosti u svom poslovanju. Odmah posle njega sledi Meet Up, deo projekta na kojem se studenti upoznaju sa predstavnicima kompanija u neformalnoj atmosferi, sa mogućnošću ostavljanja svog CV-a. Posle otvaranja, 07. i 08. marta traje Edukacija, prva etapa Akademije Modernog Menadžmenta. Kroz nju, eminentni stručnjaci najtraženijih metodologija i veština modernog biznisa prenose svoje znanje studentima koji žele da se izdiferenciraju u poslovnom svetu. Ova celina, iako ne uslovljava, u izuzetnoj meri doprinosi spremnosti rešavanja studije slučaja na projektu Case Study Show. Ključna tema ove godine je biznis kastomizacija, koja obuhvata sve trendove usko vezane za odnose sa korisnicima i personalizovani marketing (CRM, CX, Product Customization).

Stečena znanja i veštine biće provereni pažljivo osmišljenim testovima u drugoj celini Akademije, odnosno Validacijom. Na taj način, učesnici dobijaju povratnu informaciju o svom zalaganju i primaju sertifikat kao afirmaciju naučenog. Tokom tri dana, tačnije od 17. do 19. marta studenti prve, druge i treće godine fakulteta učestvuju u delu Case Study Show-a pod imenom Case Room. Nakon posebnih edukativnih radionica na temu rešavanja studije slučaja, učesnici će imati priliku da odbrane svoje ideje i predložena rešenja realnog poslovnog problema. Studenti završnih godina i master studija učestvuju na delu projekta posvećenom već tradicionalnom Business Case-u. On zahteva timski rad i kreativnost pri rešavanju kompleksne studije slučaja zasnovane na poslovanju kompanija zlatnih partnera. Nagradu učesnicima pobedničkih timova predstavlja praksa u pomenutim kompanijama! Poslednji i najdinamičniji deo projekta je Speed Dating, koji se održava 20. marta. Kroz petominutne razgovore sa predstavnicima kompanija učesnik ima priliku da oseti intervju za posao i predstavi sebe odgovorima na pitanja.

Prijave za oba projekta traju od 14. do 24. februara, a više informacija i link ka prijavama možete pronaći na zvaničnom vebsajtu ESTIEM LG Belgrade.