Medijski javni servis RTS saopštio je 1. oktobra rezultate konkursa za scenu i lokalni logotip za pesmu Evrovozije 2008. godine.Za idejno rešenje scene, nagradu u iznosu od 10.000 evra (u dinarskoj protivrednosti) dobio je rad pod šifrom "Confluence".
Žiri je dodelio i tri nagrade za lokalni logotip – prvu nagradu u iznosu od 5.000 evra dodelio je radu pod šifrom "Mama 2008", druga nagrada od 3.000 evra dodeljena je radu pod šifrom "Stardust" i treću nagradu u iznosu od 2.000 evra dobio je rad pod šifrom "Grlo".
Kako je u saopštenju navedeno, na konkurs za idejno rešenje scene za pesmu Evrovizije 2008. koji je RTS raspisao početkom juna, dospelo je 70 radova kao i 455 rešenja za lokalni logotip.
Predvidljivi etno motivi provlače se kroz sva tri odabrana rada za lokalni logotip – stilizovana šljiva i truba na prvonagrađenom, tradicionalna šara sa ćilima utopljena u ogledalca disko kugle na drugonagrađenom i srce licidersko sa natpisom "La La Love" na trećenagrađenom.
Odluku o nagrađenim radovima doneo je stručni žiri u sastavu: Miodrag Tabački, scenograf, Slavimir Stojanović, dizajner, Ivan Stanković, direktor marketinške agencije "Communis" i Tanasije Kunijević, šef grafike RTS.
Medijski javni servis je pozvao nagrađene autore da se u roku od 15 dana jave Zabavnom programu RTS-a radi dokazivanja autorstva, a nagrađeni tom prilikom treba da donesu kopiju sa šifrom rešenja.
Informacije o rezultatima konkursa nalaze se na vebsajtu RTS-a, a ova medijska kuća planira da od dela radova napravi i izložbu.
Za idejno rešenje scene, nagradu u iznosu od 10.000 evra (u dinarskoj protivrednosti) osvojio je rad pod šifrom "Confluence".
Prvu nagradu za lokalni logotip u iznosu od 5.000 evra osvojio je rad pod šifrom "Mama 2008".
Drugu nagradu za lokalni logotip u iznosu od 3.000 evra osvojio je rad pod šifrom "Stardust".
Treća nagrada za lokalni logotip, u iznosu od 2.000 evra, dodeljena je radu pod šifrom "Grlo".