U ponedeljak je pred punom salom bioskopa Cineplexx otvoren deveti po redu festival marketinga FONklame. Na događaju za koji se tražila karta više, posetioci su uživali u najboljim reklamama i stand up nastupu Filipa Ugrenovića. Kako je festival humanitarnog karaktera, sav prihod od ulaznica za Veče reklama otišao je fondaciji Podrži život.
FON-ov centar za razvoj karijere poziva sve studente Beogradskog univerziteta koje interesuje marketing da se prijave za učešće na edukativnom delu festivala. Prijave su otvorene do srede, 16. marta u ponoć na sajtu FON-ovog centraza razvoj karijere.
Predavanja će se realizovati u subotu 19. marta na Fakultetu organizacionih nauka. Za učešće na ovom delu festivala delegati će dobiti sertifikat.
Ne propustite priliku da o videu kao trendu digitalnog oglašavanja čujete od ekipe Dnevnjaka, Dragana Varagića i Vladimira Ćosića. Dodatnu dinamiku u program će uneti panel diskusija na temu „Video reklama VS reklama na televiziji“ u kojoj će učestvovati: Danilo Dabić – Zvoganj, Predrag Simić, Aleksandra Garić, Petar Vasić i Vladimir Marković Looney.
Za sve one koji ne žele da slušaju predavanja i panel diskusiju, FONklame sadrže i takmičarski deo. U timu od četiri člana rešite studiju slučaja koju zadaje modni studio Click i možete osvojiti stručnu praksu. Prijave su otvorene do petka 18. marta na sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.
Za dodatne informacije posetite sajt FON-ovog centra za razvoj karijere, a pratite i zvaničnu facebook stranicu festivala FONklame, kao i twitter nalog FON-ovog centra za razvoj karijere.