Nikola i Nenad Radojčić, poznatiji kao Braća Burazeri i lica iza brenda „Dechko Tzar“, pridružiće nam se u otvorenom u razgovoru u četvrtak, 23.februara u kafe-knjižari „Topolska Osamnaest“ u 19 časova. Otkriće nam nešto više o tome kako su postali uspešni preduzetnici, iako ne razmišljaju na preduzetnički način, kako je jedna od njihovih kolekcija postala zvaničan beogradski suvenir i kakva im saradnja sa fabrikama i drugim dizajnerima u Srbiji.
NikolaINenadRadojčić, odnosno Braća Burazeri, su lica iza brenda „Dechkotzar”, kojijenastaokaoserijamajicazabendRedZmaja 2001. godinekaoidejadaseuSrbijipokrenepravilokalnit-shirtbrend. SpecijalnodizajniranemajiceizkolekcijeDechkoTzarzaBeogradsuizvaničanbeogradskisuvenir.
__________________________
Dijalozipredstavljajuciklusneformalnihrazgovorasaciljemdeljenjakakouspeha, takoineuspeha, radipodizanjasvestioznačajuneformalnogobrazovanjailičnograzvoja. Jedanputmesečno, diskusijevodeuspešnipredstavniciraznihoblasti, kao štosuumetnost, kultura, medijiilitehnologija.
OvajdogađajorganizujeGradskaGerilauzpodrškuGoethe-InstitutauBeogradu.
https://www.facebook.com/dijalozi/
https://www.facebook.com/gradskagerila/