NikolaINenadRadojčić, odnosno Braća Burazeri, su lica iza brenda „Dechkotzar”, kojijenastaokaoserijamajicazabendRedZmaja 2001. godinekaoidejadaseuSrbijipokrenepravilokalnit-shirtbrend. SpecijalnodizajniranemajiceizkolekcijeDechkoTzarzaBeogradsuizvaničanbeogradskisuvenir.
__________________________
Dijalozipredstavljajuciklusneformalnihrazgovorasaciljemdeljenjakakouspeha, takoineuspeha, radipodizanjasvestioznačajuneformalnogobrazovanjailičnograzvoja. Jedanputmesečno, diskusijevodeuspešnipredstavniciraznihoblasti, kao štosuumetnost, kultura, medijiilitehnologija.
OvajdogađajorganizujeGradskaGerilauzpodrškuGoethe-InstitutauBeogradu.
https://www.facebook.com/dijalozi/
https://www.facebook.com/gradskagerila/