Razotkrivači mitova kod Obame

0
SHARE

 Američki predsednik Barak Obama ugostio je prošle nedelje popularni dvojac „razotkrivača mitova“, povodom lansiranja kampanje „Educate to Innovate“.
Ova kampanja koja će se sprovoditi na celoj teritoriji SAD-a, podrazumeva investiciju od 260 miliona dolara, a pokrenuta je u cilju poboljšanja rezultata američkih učenika i studenata iz oblasti nauke, tehnologije, inženjeringa i matematike (STEM – science, technology, engineering and math).

Ovom prilikom, predsednik Obama, najavio je brojna partnerstva sa vodećim kompanijama, fondacijama, nevladinim organizacijama, i naučnim i inženjerskim udruženjima kako bi mladi ljudi širom Amerike bili motivisali da napreduju u oblasti nauke i matematike. Skupu su prisustvovali Adam Sevidž i Džejmi Hajneman, domaćini popularne emisije „Razotkrivanje mitova“ (Mythbusters) koja se daje na Discovery kanalu, kao i čelni ljudi kompanije Discovery Communications – Dejvid Zaslav, predsednik Upravnog odbora i Džon Hendriks, osnivač i predsedavajući kompanije.

Ova kompanija, u saradnji sa vodećim univerzitetima i federalnim agencijama, lansirće petogodišnju kampanju vrednu 150 miliona dolara pod nazivom „Be the Future“. Na ovaj način, putem vladinih oglasa na 13 mrežnih kanala Discovery-a u SAD, edukativnim programskim segmentima za decu na Science Channel-u i programima o velikim izazovima 21. veka poput čuvenog serijala „Radoznalost“, Discovery će dopreti do više od 99 miliona domova.

U okviru projekta Discovery Education, 60,000 škola, 35 miliona studenata i milion nastavnika besplatno će dobiti posebno osmišljen interaktivni edukativni sadržaj. Osim toga, u saradnji sa Siemens fondacijom, kompanija Discovery Communications stvoriće STEM Connect, nacionalnu bazu edukativnih sadržaja namenjenu nastavnicima i profesorima.

Izvor: Economy.rs