[ youth.rs ]

Razotkrivači mitova kod Obame

 Američki predsednik Barak Obama ugostio je prošle nedelje popularni dvojac „razotkrivača mitova“, povodom lansiranja kampanje „Educate to Innovate“.
Ova kampanja koja će se sprovoditi na celoj teritoriji SAD-a, podrazumeva investiciju od 260 miliona dolara, a pokrenuta je u cilju poboljšanja rezultata američkih učenika i studenata iz oblasti nauke, tehnologije, inženjeringa i matematike (STEM – science, technology, engineering and math).

Ovom prilikom, predsednik Obama, najavio je brojna partnerstva sa vodećim kompanijama, fondacijama, nevladinim organizacijama, i naučnim i inženjerskim udruženjima kako bi mladi ljudi širom Amerike bili motivisali da napreduju u oblasti nauke i matematike. Skupu su prisustvovali Adam Sevidž i Džejmi Hajneman, domaćini popularne emisije „Razotkrivanje mitova“ (Mythbusters) koja se daje na Discovery kanalu, kao i čelni ljudi kompanije Discovery Communications – Dejvid Zaslav, predsednik Upravnog odbora i Džon Hendriks, osnivač i predsedavajući kompanije.

Ova kompanija, u saradnji sa vodećim univerzitetima i federalnim agencijama, lansirće petogodišnju kampanju vrednu 150 miliona dolara pod nazivom „Be the Future“. Na ovaj način, putem vladinih oglasa na 13 mrežnih kanala Discovery-a u SAD, edukativnim programskim segmentima za decu na Science Channel-u i programima o velikim izazovima 21. veka poput čuvenog serijala „Radoznalost“, Discovery će dopreti do više od 99 miliona domova.

U okviru projekta Discovery Education, 60,000 škola, 35 miliona studenata i milion nastavnika besplatno će dobiti posebno osmišljen interaktivni edukativni sadržaj. Osim toga, u saradnji sa Siemens fondacijom, kompanija Discovery Communications stvoriće STEM Connect, nacionalnu bazu edukativnih sadržaja namenjenu nastavnicima i profesorima.

Izvor: Economy.rs

Exit mobile version