Home [konkursi] Omladinsko udruženje „Svetski omladinski talas“ raspisuje konkurs za prijem novih članova za...

Omladinsko udruženje „Svetski omladinski talas“ raspisuje konkurs za prijem novih članova za Organizacioni tim projekta Međunarodna studentska nedelja u Beogradu

93
0

logoiswbOmladinsko udruženje „Svetski omladinski talas“ raspisuje konkurs za prijem novih članova za Organizacioni tim projekta Međunarodna studentska nedelja u Beogradu (eng. International Student Week in Belgrade – ISWiB).

 

Organizaciju Svetski omladinski talas čini grupa studenata i mladih profesionalaca, sa idejom da mladim ljudima u Srbiji daju šansu da predstave svoje ideje, razmišljanja i ubeđenja kao i da ih poveže na globalnom nivou kroz projekte koji promovišu kulturu i obrazovanje. Od 2006. godine, udruženje aktivno radi na realizaciji jedne od najvećih studentskih manifestacija u ovom delu Evrope – Međunarodnoj studentskoj nedelji u Beogradu. Radi se o studentskom festivalu obrazovnog i kulturno – umetničkog karaktera, koji svake godine okupi oko 150 studenata iz zemlje i inostranstva iz preko 40 zemalja sveta. Tim povodom, udruženju su potrebni su novi članovi koji bi se aktivno priključili timu mladih, proakativnih i entuzijastičnih ljudi radeći na pripremi i realizaciji „ISWiB“ projekta.

Konkurs se raspisuje za nove članove u okviru navedenih osam podtimova:

1.    Edu tim (Educational Programme Team – Tim za edukativni program):

  • -tim zadužen za koordinisanje edukativnim sadržajem festivala (radionicama, predavanjima, panel diskusijama);
  • -razrađuje koncept radionica;
  • -pronalazi i komunicira sa partnerskim organizacijama projekta;
  • -komunicira sa moderatorima i gostima uključenim u edukativni deo festivala.

 2.    IntCom tim (International Communication Team – Tim za međunarodnu komunikaciju):

  • -tim koji obavlja odabir učesnika festivala;
  • -komunicira sa učesnicima pre, tokom i posle festivala;
  • -zadužen za koordinaciju učesnika tokom festivala.

 3.    HR tim (Human Resources Team – Tim za ljudske resurse):

  • -tim koji obavlja odabir volontera;
  • -priprema i realizuje treninge za članove Organizacionog tima;
  • -priprema i realizuje treninge za volontere;
  • -koordiniše rad svih volontera tokom festivala.

4.    FR tim (Fund Raising Team):

  • -tim zadužen za kreiranje strategije prikupljanja sredstava za realizaciju festivala;
  • -uspostavlja kontakt sa potencijalnim sponzorima i donatorima;
  • -kreira sponzorske ponude;
  • -komunicira sa sponzorima i donatorima.

 5.    PR tim (Public Relations Team – Tim za odnose sa javnošću):

  • -tim zadužen za promociju organizacije (Svetskog omladinskog talasa) i ISWiB-a kao projekta;
  • -kreira medijsku strategiju projekta;
  • -aktivno održava i ažurira profile projekta i organizacije na društvenim mrežama;
  • -komunicira sa medijima pre, tokom i posle festivala.

 6.    Event Team:

  • -tim zadužen za pripremu i realizaciju kulturno – umetničkih događaja tokom festivala;
  • -osmišljava koncept zabavnog dela programa festivala;
  • -komunicira sa partnerima angažovanim u okviru zabavnog i kulturno – umetničkog dela festivala.

7.    IT Team (Information Technologies Team):

  • -tim zadužen za razvoj i ažuriranje sajta;
  • -razvija i održava mobilne aplikacije;
  • -koristi audio-vizuelne tehnologije u cilju kreiranja vizuelnog identiteta festivala;
  • -rad na dizajnu promotivnog materijala.

 8.    Administration Team (Tim za administraciju):

  • -tim zadužen za administrativne poslove u vezi sa projektom;
  • -prikuplja, ažurira i overava neophodnu dokumentaciju projekta.

Nudimo:

  • -profesionalno usavršavanje u omladinskom nevladinom sektoru;
  • -upoznavanje sa radom u oblasti omladinskog aktivizma;
  • -rad u multikulturalnom okruženju tokom festivala.

Tražimo:

  • -studente svih profesionalnih usmerenja;
  • -osobe koji imaju mesto boravišta u Beogradu;
  • -studente sa dobrim poznavanjem engleskog jezika;
  • -koji imaju volju za timskim radom u neformalnom okruženju.

Molimo zainteresovane da pošalju svoj CV na hr@iswib.org.

Konkurs je otvoren do 14.10.2014. Kandidati koji uđu u uži krug biće pozvani na intervju.