Home [konkursi] Konkurs za radno mesto Koordinatora/ke programa za razvoj civilnog drustva

Konkurs za radno mesto Koordinatora/ke programa za razvoj civilnog drustva

121
0

Građanske inicijative su udruženje građana/ki za demokratiju i građansko obrazovanje čija je vizija društvo jednakih i aktivnih građana/ki koji odlučuju o svojim životima u demokratskoj, pravnoj državi, uz puno poštovanje ljudskih prava, a misija jačanje građanskog društva putem obrazovanja, promovisanja demokratije i podrške aktivnom građanskom statusu.

Naše osnovne vrednosti su jednakost i jednake mogućnosti, deljenje s drugima, posvećenost, tolerantnost, solidarnost, briga o ljudima, stvaranje veza i partnerskih odnosa s drugima, bez nametanja, kao i trajno obrazovanje za sve. Ljudi su najveća vrednost i resurs naše organizacije.

Uviđajući neophodnost rada na jačanju organizacija ciivilnog društva i stvaranja podsticajnog okruženja za njihov rad, a u cilju sveobuhvatne demokratizacije društva, Građanske inicijative od osnivanja razvijaju modele rada sa organizacijama, prate i utiču na kreiranje i promenu zakonskog okvira za funkcionisanje civilnog društva.

U cilju daljeg uspešnog razvijanja programa za razvoj civilnog društva Građanskih inicijativa,

Građanske inicijative raspisuju

KONKURS ZA RADNO MESTO

KOORDINATORA/KE PROGRAMA ZA RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA

 

Status: Puno radno vreme
Odgovornost:
Programskoj direktorki
Rukovodeća odgovornost:
Zaposleni/angažovani na programu za razvoj civilnog društva

Kratak opis posla: Razvoj, upravljanje i realizacija aktivnosti radi ostvarivanja ciljeva Programa za razvoj civilnog društva, u skladu sa misijom vizijom GI

Opis glavnih aktivnosti:

Stalne obaveze/odgovornosti:

  • Učestvovanje u razvoju strategije Građanskih inicijativa

  • Osmišljavanje razvoja programa u saradnji sa nadređenima

  • Identifikovanje, uspostavljanje i održavanje kontakata sa pojedincima, grupama, organizacijama, institucijama i organima vlasti, koje su od posebnog značaja za program GI

  • Pisanje projekata i učešće u prikupljanje sredstava

  • Prisustvovanje sastancima, konferencijama, skupovima i ostalim događajima od značaja za GI

  • Saradnja sa medijima u pravcu promocije programa i njegovih ciljeva

  • Obavlja ostale poslove po nalogu nadređenih

Planiranje projekata

  • Kreira detaljan radni plan koji identifikuje i logički nadovezuje potrebne aktivnosti da bi se uspešno realizovao projekat

  • Utvrđuje resurse (vreme, novac, oprema, itd) potrebne da bi se realizovao projekat

  • Razvija plan realizacije projekta kojim se uspešno raspoređuju resursi na odgovarajuće aktivnosti

  • Analizira raspored aktivnosti sa programskom direktorkom, koordinatorima i ostalim osobljem na koje utiču projektne aktivnosti; revidira raspored ukoliko je to potrebno

  • Određuje ciljeve i mere na osnovu kojih će se procenjivati uspešnost realizovanog projekta

Upravlja osobljem u okviru programa

  • Rukovodi osobljem/volonterima u programu u skladu sa postavljenim politikama i praksama GI

  • Osigurava da se lični podaci zaposlenih/angažovanih/volontera na programu/projektima čuvaju i održavaju na propisani i poverljiv način

  • Osigurava da osobe angažovane na projektu budu na odgovarajući način i pravovremeno upućene u rad GI i posao na programu

  • Angažuje kvalifikovane konsultante/trenere/stručnjake/volontere da rade na programu, u skladu sa potrebama i u konsultaciji sa programskom direktorkom

Realizuje projekte

  • Izvršava projektne aktivnosti u skladu sa projektnim planom

  • Razvija formulare, obrasce, baze podataka i sistem za beleženje svih projektnih aktivnosti

  • Postavlja sistem arhiviranja/čuvanja projektne dokumentacije

  • Nadgleda napredak projekta i sprovodi usklađivanja, po potrebi, kako bi se obezbedila uspešna realizacija projekta

  • Uspostavlja plan i raspored komunikacije, u saradnji sa programskom direktorkom i PR menadžerkom, da bi sve zainteresovane strane bile redovno informisane o napretku u okviru projekta (eksterne i interne zainteresovane strane)

  • Redovno analizira posao koji programski tim obavlja da bi se osigurali visoki standardi u realizaciji programskih aktivnosti

Kontroliše realizaciju projekata

  • Piše izveštaje o realizaciji projekta, kao i o celom programu, za rukovodstvo, za donatore i za druge potrebe

  • Komunicira sa donatorima, u skladu s odredbama ugovora

  • Prati i odobrava sve projektne troškove

  • Prati projekcije protoka novca i redovno izveštava programsku direktorku o razlici između očekivanih i tekućih priliva, odnosno potrošnji (mesečno, po potrebi)

  • Upravlja sredstvima u okviru projekta u skladu sa uspostavljenim knjigovodstvenim politikama i procedurama

  • Osigurava da su svi finansijski podaci i pokazatelji u vezi sa projektom ažurirani

  • Osigurava da su svi finansijski podaci i pokazatelji u vezi sa projektom ažurirani i blagovremeno dostavljeni relevantnim osobama

  • Obezbeđuje podršku finansijskoj službi u pripremi finansijskih izveštaja i prateće dokumentacije

Ocenjuje uspešnost projekata

  • Osigurava da su proizvodi i usluge planirani projektom ostvareni na vreme, u skladu sa planiranim budžetom i uspostavljenim standardom kvaliteta

  • Ocenjuje uspeh projektnih rezultata u skladu sa planiranim budžetom i uspostavljenim standardom kvaliteta

Potrebna znanja, veštine i iskustvo:

  • Visoka stručna sprema (iskustvo može zameniti diplomu)

  • Iskustvo rada i znanje o OCD sektoru

  • Poznavanje i informisanost o društveno-ekonomskom i političkom kontekstu u Srbiji i regionu, sa posebnim osvrtom na proces evropskih integracija

  • Sposobnost strateškog i analitičkog načina razmišljanja

  • Znanje i veština pisanja i upravljanja projektima

  • Dobre komunikacione i interpersonalne veštine

  • Poznavanje rada na računaru (MS Office paket – word, excell, power point; internet; e-mail)

  • Poznavanje administrativnih i finansijskih procedura

  • Tečno znanje engleskog jezika

  • Sposobnost rada pod pritiskom

  • Sposobnost rada u timu

Prijava na konkurs treba da uključi CV i pismo motivacije. Molimo da navedete imena i kontakte tri osobe radi referenici, kao i vaše kontakt podatke.

Prijavu slati na: civin@gradjanske.orgdo 22. septembra 2013, sa naznakom u SUBJECT: Konkurs – Program za razvoj civilnog drustva.

Kontaktiraćemo samo kandidate/kinje koji/e su odabrani/e u uži izbor, u roku od 5 dana od završetka roka za prijavljivanje, i sa njima će biti obavljen razgovor.