Naše osnovne vrednosti su jednakost i jednake mogućnosti, deljenje s drugima, posvećenost, tolerantnost, solidarnost, briga o ljudima, stvaranje veza i partnerskih odnosa s drugima, bez nametanja, kao i trajno obrazovanje za sve. Ljudi su najveća vrednost i resurs naše organizacije.
Uviđajući neophodnost rada na jačanju organizacija ciivilnog društva i stvaranja podsticajnog okruženja za njihov rad, a u cilju sveobuhvatne demokratizacije društva, Građanske inicijative od osnivanja razvijaju modele rada sa organizacijama, prate i utiču na kreiranje i promenu zakonskog okvira za funkcionisanje civilnog društva.
U cilju daljeg uspešnog razvijanja programa za razvoj civilnog društva Građanskih inicijativa,
Građanske inicijative raspisuju
KONKURS ZA RADNO MESTO
KOORDINATORA/KE PROGRAMA ZA RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA
Status: Puno radno vreme
Odgovornost: Programskoj direktorki
Rukovodeća odgovornost: Zaposleni/angažovani na programu za razvoj civilnog društva
Kratak opis posla: Razvoj, upravljanje i realizacija aktivnosti radi ostvarivanja ciljeva Programa za razvoj civilnog društva, u skladu sa misijom vizijom GI
Opis glavnih aktivnosti:
Stalne obaveze/odgovornosti:
-
Učestvovanje u razvoju strategije Građanskih inicijativa
-
Osmišljavanje razvoja programa u saradnji sa nadređenima
-
Identifikovanje, uspostavljanje i održavanje kontakata sa pojedincima, grupama, organizacijama, institucijama i organima vlasti, koje su od posebnog značaja za program GI
-
Pisanje projekata i učešće u prikupljanje sredstava
-
Prisustvovanje sastancima, konferencijama, skupovima i ostalim događajima od značaja za GI
-
Saradnja sa medijima u pravcu promocije programa i njegovih ciljeva
-
Obavlja ostale poslove po nalogu nadređenih
Planiranje projekata
-
Kreira detaljan radni plan koji identifikuje i logički nadovezuje potrebne aktivnosti da bi se uspešno realizovao projekat
-
Utvrđuje resurse (vreme, novac, oprema, itd) potrebne da bi se realizovao projekat
-
Razvija plan realizacije projekta kojim se uspešno raspoređuju resursi na odgovarajuće aktivnosti
-
Analizira raspored aktivnosti sa programskom direktorkom, koordinatorima i ostalim osobljem na koje utiču projektne aktivnosti; revidira raspored ukoliko je to potrebno
-
Određuje ciljeve i mere na osnovu kojih će se procenjivati uspešnost realizovanog projekta
Upravlja osobljem u okviru programa
-
Rukovodi osobljem/volonterima u programu u skladu sa postavljenim politikama i praksama GI
-
Osigurava da se lični podaci zaposlenih/angažovanih/volontera na programu/projektima čuvaju i održavaju na propisani i poverljiv način
-
Osigurava da osobe angažovane na projektu budu na odgovarajući način i pravovremeno upućene u rad GI i posao na programu
-
Angažuje kvalifikovane konsultante/trenere/stručnjake/volontere da rade na programu, u skladu sa potrebama i u konsultaciji sa programskom direktorkom
Realizuje projekte
-
Izvršava projektne aktivnosti u skladu sa projektnim planom
-
Razvija formulare, obrasce, baze podataka i sistem za beleženje svih projektnih aktivnosti
-
Postavlja sistem arhiviranja/čuvanja projektne dokumentacije
-
Nadgleda napredak projekta i sprovodi usklađivanja, po potrebi, kako bi se obezbedila uspešna realizacija projekta
-
Uspostavlja plan i raspored komunikacije, u saradnji sa programskom direktorkom i PR menadžerkom, da bi sve zainteresovane strane bile redovno informisane o napretku u okviru projekta (eksterne i interne zainteresovane strane)
-
Redovno analizira posao koji programski tim obavlja da bi se osigurali visoki standardi u realizaciji programskih aktivnosti
Kontroliše realizaciju projekata
-
Piše izveštaje o realizaciji projekta, kao i o celom programu, za rukovodstvo, za donatore i za druge potrebe
-
Komunicira sa donatorima, u skladu s odredbama ugovora
-
Prati i odobrava sve projektne troškove
-
Prati projekcije protoka novca i redovno izveštava programsku direktorku o razlici između očekivanih i tekućih priliva, odnosno potrošnji (mesečno, po potrebi)
-
Upravlja sredstvima u okviru projekta u skladu sa uspostavljenim knjigovodstvenim politikama i procedurama
-
Osigurava da su svi finansijski podaci i pokazatelji u vezi sa projektom ažurirani
-
Osigurava da su svi finansijski podaci i pokazatelji u vezi sa projektom ažurirani i blagovremeno dostavljeni relevantnim osobama
-
Obezbeđuje podršku finansijskoj službi u pripremi finansijskih izveštaja i prateće dokumentacije
Ocenjuje uspešnost projekata
-
Osigurava da su proizvodi i usluge planirani projektom ostvareni na vreme, u skladu sa planiranim budžetom i uspostavljenim standardom kvaliteta
-
Ocenjuje uspeh projektnih rezultata u skladu sa planiranim budžetom i uspostavljenim standardom kvaliteta
Potrebna znanja, veštine i iskustvo:
-
Visoka stručna sprema (iskustvo može zameniti diplomu)
-
Iskustvo rada i znanje o OCD sektoru
-
Poznavanje i informisanost o društveno-ekonomskom i političkom kontekstu u Srbiji i regionu, sa posebnim osvrtom na proces evropskih integracija
-
Sposobnost strateškog i analitičkog načina razmišljanja
-
Znanje i veština pisanja i upravljanja projektima
-
Dobre komunikacione i interpersonalne veštine
-
Poznavanje rada na računaru (MS Office paket – word, excell, power point; internet; e-mail)
-
Poznavanje administrativnih i finansijskih procedura
-
Tečno znanje engleskog jezika
-
Sposobnost rada pod pritiskom
-
Sposobnost rada u timu
Prijava na konkurs treba da uključi CV i pismo motivacije. Molimo da navedete imena i kontakte tri osobe radi referenici, kao i vaše kontakt podatke.
Prijavu slati na: civin@gradjanske.orgdo 22. septembra 2013, sa naznakom u SUBJECT: Konkurs – Program za razvoj civilnog drustva.
Kontaktiraćemo samo kandidate/kinje koji/e su odabrani/e u uži izbor, u roku od 5 dana od završetka roka za prijavljivanje, i sa njima će biti obavljen razgovor.