Home [konkursi] Konkurs za izradu logotipa za projekat Career Days

Konkurs za izradu logotipa za projekat Career Days

98
0

<!– @page { margin: 0.79in } P { margin-bottom: 0.08in } A:link { so-language: zxx } –>

Međunarodna organizacija AIESEC traži mlade, talentovane i kreativne pojedince, da učestvuju u nagradnom konkursu za osmišljavanje i kreiranje novog logotipa za projekat Career Days, koji predstavlja jedan od centralnih događaja u oblasti razvoja karijere u našoj zemlji. Cilj ovog projekta, koji se održava u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu je da pomogne mladim ljudima da pronađu zaposlenje u svojoj struci, kao i da na pravi način planiraju svoju karijeru, usavršavajući svoje znanje i veštine.

Ove godine projekat će se održati devetnaesti put za redom, pošto je sam koncept projekta prilično izmenjen u odnosu na sve prošle godine, što podrazumeva nove načine približavanja studenata korporativnom svetu i omogućava da rezultati nakon realizovanog projekta zaista budu merljivi tako što će se makar malo uticatiti na smanjenje visoke stope nezaposlenosti u našoj zemlji. Upravo zbog svega navedenog, AIESEC-u je potreban novi vizuelni identitet koji će na pravi način oslikati suštinu projekta.


Opšte informacije o konkursu:

Konkurs za izradu logotipa za projekat Career Days će biti organizovan preko internet platforme www.greendesign.rs i svi zainteresovani, koji naprave nalog na ovom internet sajtu imaju pravo da učestvuju na konkursu.

Nagrada za najbolje vizuelno rešenje iznosi 10,000.00 dinara.

Rok za konkurisanje je 27.09.2012.

Ko može konkurisati?

Svi zainteresovani mladi, ili oni koji se tako osećaju, mogu učestvovati u ovom konkursu.

Kako konkurisati?

Potrebno je da posetite sajt www.greendesign.rs i napravite svoj lični nalog na sajtu, zatim da pogledate detalje konkursa, osmislite i kreirate predlog za vizuelno rešenje projekta i dodate ga u bazu koja sadrži i ostale predloge logotipa.

Ko donosi odluku o pobedniku?

Tokom trajanja konkursa, tim ljudi koji se u AIESEC-u bavi komunikacijama i marketingom će redovno pregledati dostavljene predloge. Nakom isteka konkursa, ovaj tim će doneti odluku o pobedniku konkursa.