Home [akcija] 45 gradova iz Srbije prijavilo projekte na Uradi nešto- Počelo glasanje za...

45 gradova iz Srbije prijavilo projekte na Uradi nešto- Počelo glasanje za najbolje

48
0

avion2Konkurs Uradi nešto! Telekoma Srbija za podršku građanskomaktivizmu otvoren je za glasanje. Pojedinci, organizacije i institucije prijavili su na sajtu uradinesto.rs  preko 100 predloga kojima žele da u svom neposrednom okruženju ostvarepozitivne promene u raznim oblastima. Predlozi su stigli iz čak 45 gradova i opštinau Srbiji, a najviše njih tiče se unapređenja javnog prostora – parkova, dečjih igrališta,dvorišta i terena, zatim obrazovanja i uključivanja marginalizovanih i ugroženih grupa uzajednicu.

„Izuzetno smo zadovoljni odzivom na konkurs, jer veliki broj prijava iz cele zemlje pokazujeda u Srbiji postoji mnogo ljudi koji žele da menjaju stvari oko sebe, imaju ideju kako to daurade i spremni su da se oko toga i potrude. Pokrenuli smo ovakav konkurs upravo iz željeda podržimo sugrađane koji se zalažu za dobrobit svog okruženja, verujući da ih je mnogou Srbiji i da zavređuju veću pažnju i podršku društva“, rekla je Milica Marković, direktorSektora za PR Telekom Srbija.

Koji predlozi će biti realizovani odlučiće posetioci sajta od 11. do 24. juna. Sve što jepotrebno jeste da se posetioci registruju na sajtu ili da se prijave putem svog fejsbuknaloga, pregledaju prijave i glasaju za svoje favorite, najviše pet puta u toku jednog dana.Predlozi se mogu pretraživati po gradovima i opštinama iz kojih dolaze, na osnovu ključnihreči i kategorija u kojima su prijavljeni (obrazovanje, životna sredina i slično).

Pobednici prvog ciklusa konkursa Uradi nešto! biće proglašeni 16. jula 2012, nakonneophodne administrativne provere. Telekom Srbija će podržati predloge sa najvećimbrojem glasova iznosom do 500.000 dinara po predlogu. Ukupan budžet za prvi ciklus je4 miliona dinara, a predviđeno je da se konkurs održava dva puta godišnje.

Telekom Srbija je pokrenuo konkurs Uradi nešto! kako bi omogućio građanima Srbije daurade nešto u šta oni veruju, a istovremeno je dobro za širu zajednicu. Konkurs predstavljanovi pristup filantropiji, koji podrazumeva upotrebu novih medija, podršku pojedincima kojižele da menjaju stvari nabolje, kao i prepuštanje odluke o pobednicima građanima.

Kada radiš za sebe, to je posao. Kada uradiš nešto za druge, to je delo. Аko želiš dadeluješ u korist zajednice, tu smo da te podržimo. Zajedno za zajednicu, ti i TelekomSrbija.