Home [njuz] »Piti ili biti«

»Piti ili biti«

48
0

rhcp_nagradaU skladu sa korporativnom politikom društvene odgovornosti koju zastupa, kompanija Carlsberg Srbija i Tuborg Green, u saradnji sa EXIT festivalom, tradicionalno organizuju kampanju »Piti ili biti« tokom dva atraktivna letnja festivala: Tuborg Green Festa i EXIT-a.

Za ljubitelje Tuborga organizovan je prevoz autobusima iz najvećih gradova Srbije i regiona kako bi mogli da u potpunosti uživaju u najznačajnijim muzičkim događajima ovog leta i pivu vrhunskog kvaliteta. Cilj ove akcije, koja se realizuje treću godinu za redom, je da se mladima omogući bezbedan prevoz i na taj način doprinese smanjenju rizika koji nastaje tokom vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja „Piti ili biti“ ove godine će biti sprovedena u dva navrata:

·                    U okviru Tuborg Green Fest-a, na sam dan održavanja festivala (26.06.2007), biće obezbeđen autobuski prevoz, do Inđije i nazad, za sve dobitnike koji su karte osvojili za vreme trajanja Tuborg Green promocije. Polasci su organizovani iz najvećih gradova Srbije, i to iz: Beograda – parking kod hotela Intercontinental u 14 časova; Novog Sada – parking kod Novosadskog Sajma 14 časova; Kraljeva – parking kod Tenka u 12 časova i Niša – parking kod Tvrđave u 12 časova.

·                    Obzirom na sve veće interesovanje za EXIT, kompanija Carlsberg Srbija, u saradnji sa EXIT-om, ove godine je obezbedila čak 36 Tuborg autobusa koji će svakog dana kretati iz najvećih gradova Srbije i bezbedno vraćati mlade do mesta polaska. Kako se ove godine očekuje još veća poseta ljubitelja EXIT-a iz regiona i za njih je u okviru kampanje „Piti ili biti“  obezbeđen prevoz. Ovog leta čak 29 Tuborg autobusa će stizati u Novi Sad iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i Bugarske. A kako bi se posetiocima iz regiona obezbedio kvalitetan smeštaj i ove godine će biti postavljen tradicionalni Tuborg kamp, sa nizom pratećih sadržaja.

Svi koji žele da u potpunosti uživaju u EXIT-u, bez bojazni oko vožnje nakon konzumacije alkohola, a kupili su karte za festival, mogu se registrovati preko Web sajta: www.myexit.org gde će moći da rezervišu svoje povratne karte. Važno je napomenuti da se jedino sa kartom preko čijeg se serijskog broja korisnik registrovao može ući u Tuborg autobus. Sve dodatne informacije se mogu pronaći na Web sajtu: www.exitfest.org.

Bezbednost u svakom pogledu jedna je od ideja kojom se rukovodi kompanija Carlsberg Srbija u svom poslovanju. Stoga je u cilju zaštite životne sredine tokom trajanja Tuborg Green Fest-a kompanija, u saradnji sa ReCan organizacijom za reciklažu i povraćaj limenki, članom Ball Packaging Europe, organizovala postavljanje četrdeset specijalno izrađenih kontejnera sa Tuborg Green oznakom u koje će posetioci moći da odlažu prazne limenke. Ovom saradnjom Carlsberg Srbija nastoji da podrži inicijative za očuvanje životne sredine i promoviše proces pravilnog odlaganja otpada.