Studenti grafičkog dizajna i đaci srednjih škola za dizajn u Beogradu i Novom Sadu mogu da učestvuju na konkursu koji se sprovodi pod unapred definisanim propozicijama. Šta konkurs podrazumeva?
Kandidati treba da osmisle kreativna, nestandardna rešenja na temu «24 SATA imidž kampanja» u domenu printa. Primere neuobičajeno iskorišćenih oglasnih prostora kandidati mogu da nadju u našem katalogu dostupnog na ovoj adresi
Ovde se može preuzeti logotip 24 SATA koji mogu da upotrebe u svojim rešenjima. .jpg (217KB) .eps (741KB).
Kandidati imaju pravo da dostave do tri rada.
Prijavljivanje za konkurs:
Rok za prijavljivanje za konkurs je 18.02.09
Prijavljivanje se vrši isključivo online, tako što ćete svoje ime, prezime, broj mobilnog telefona, naziv i mesto škole, odnosno fakulteta poslati na http://mailto:konkurs@24sata.rs.
Ko može da učestvuje?
Na konkurs mogu da se prijave studenti grafičkog dizajna i djaci škola za dizajn u Beogradu i Novom Sadu.
Šta sve može da se osvoji?
Nagrade za:
Prvo mesto – vaučer u iznosu od 600 EUR (u dinarskoj protivvrednosti) namenjen za kupovinu tehničke opreme
Drugo mesto – vaučer u iznosu od 200 EUR (u dinarskoj protivvrednosti) namenjen za kupovinu tehničke opreme
Treće mesto – vaučer u iznosu od 100 EUR (u dinarskoj protivvrednosti) namenjen za kupovinu tehničke opreme
Kakva je dinamika konkursa?
11.02. – 18.02.2009 Rok za predaju prijava za konkurs – online
11.02. – 01.03.2009 Rok za predaju radova na disku
02.03. – 04.03.2009 Žiriranje radova
05.03. 2009 Kontaktiranje kandidata koji su ušli u uži izbor
10.03. 2009 Proglašenje pobednika i koktel parti
Žiriranje radova
Kriterijumi za ocenjivanje radova od strane žirija su sledeći:
• Kreativnost
• Kombinacija vizuelnih elemenata
• Grafički oblik (Layout)
Važno:
Radove na disku treba dostaviti na adresu:
24 sata d.o.o.
(Za konkurs „24 sata imidž kampanja“)
Kraljice Marije 1/ 9 sprat
11000 Beograd
Kontakt:
Sva dodatna pitanja možete poslati na:
e-mail: konkurs@24sata.rs