Home [treninzi] Pogled iz virtuelnog sveta

Pogled iz virtuelnog sveta

102
0

 McCann Erickson Public Relations organizuje seminar “Pogled iz virtuelnog sveta” 1. novembra od 10:00 do 18:00h u hotelu Balkan u Beogradu. Cilj ovog seminara o ONLINE PR-u je upoznavanje učesnika sa najnovijim svetskim trendovima u komunikaciji, otkrivanje mehanizama pomoću kojih možete na najbolji način da iskoristite internet u PR-u.

Cilj ovog seminara o ONLINE PR-u je upoznavanje učesnika sa najnovijim svetskim trendovima u komunikaciji, otkrivanje mehanizama pomoću kojih možete na najbolji način da iskoristite internet u PR-u. Dobićete inspiraciju za kreiranje upečatljive kampanju za Vašu kompaniju, proizvod ili uslugu.

Seminar je namenjen onima koji nemaju iskustva u ONLINE PR-u, ali i onima koji žele da se upoznaju sa novim tendencijama, da znanje, koje već poseduju, prošire i dopune i čuju kakva je budućnost ONLINE PR-a.

Program preporučujemo PR-ovima koji žele da nauče kako da iskoriste internet u odnosima s javnošću, menadžerima firmi koji žele da čuju kako da svoju kompaniju najbolje predstave putem interneta i internet stručnjacima koji bi da čuju kako da mrežu koriste i za PR poslove.

Od najboljih u svojoj profesiji, na seminaru ćete čuti puno novih informacija, ideje kako da internet koristite za unapređenje svoje PR prakse, ilustrovane nizom primera, priču o razvoju ONLINE PR-a i njegovoj budućnosti u Srbiji i svetu.

Novi trendovi u komunikacijama

Ubrzanim razvojem tehnologije, razvija se istim tempom i oblast odnosa s javnošću. Kakvo je stanje PR-a danas, a šta nas čeka sutra? Koje su to najznačajnije discipline u komunikacijskom menadžmentu i kako će se one razvijati u budućnosti? Zašto je ONLINE PR postao jedan od najznačajnijih komunikacijskih kanala? Šta je ADVOCACY i kakav uticaj ima na javno mnjenje i uopšte, koje PR alate moramo da koristimo da bismo opstali u burnom svetu komunikacije, otkrićemo na predavanju „Novi trendovi u komunikacijama”.

Predavač: Borislav Miljanović, direktor agencije McCann Erickson Public Relations

Evolucija starih medija

Case Study: B92.fm – Radio B92 u košuljici 21. veka Dejan Restak je vodio B92.net od 2000. do 2008. godine i što se tog poglavlja njegove karijere tiče, njegovi rezultati su poznati milionima korisnik ovog najpopularnijeg sajta na srpskom jeziku širom sveta. Ovom prilikom sa vama će podeliti iskustva u stvaranju novog istorijskog projekta sa ovih područja, koji je registrovan i vidljiv na adresi www.b92.fm. U pitanju je društveni sajt zasnovan na sadržajima radio stanice koji radi po principu “play on demand”.

Predavač: Dejan Restak, direktor b92.net

Teorija E-PR predstavljena kroz našu praksu

Prezentacija se, uz potreban nivo teorije, bazira na prikazu i analizi projekata u kojima je autor učestvovao tokom skoro desetogodišnjeg bavljenja internetom i godinu i po dana uspostavljanja i razvoja E-PR sektora agencije McCann Erickson Public Relations.

Predavač: Miloje Sekulić, direktor E-PR sektora agencije za odnose sa javnošću McCann Erickson Public Relations

Sadržaj, pre svega!

Najbitniji element svakog sajta je sadržaj: tekstovi, ilustracije… Sadržaj je razlog zbog kojeg posetioci dolaze prvi put na sajt, ali i razlog zbog koga možda nikad više neće posetiti tu internet lokaciju. A sadržaj ovog predavanja je: kreiranje koncepta i sadržaja sajta, priprema tekstova i ilustracija, ažuriranje sadržaja, najčešće greške. Ukratko, prenošenje iskustava iz rada na obimnim i složenim sajtovima, kao što je www.beograd.rs.

Predavač: Lazar Bošković, kreativni direktor agencije AgitPROP

Društvene mreže i njihov PR potencijal

Društvene mreže (Social Networks – SN) su postale veoma popularne kod nas i uveliko se govori o “Facebook fenomenu” u Srbiji. Od predavača, koji je napravio mrežu koja broji od 70.000 registrovanih članova, saznajte kako da svakodnevnu aktivnost na ovim sajtovima preusmerite u korist brenda ili poruke koju komunicirate i kako da njene članove iskoristite kao najbolji medij za promociju.

Predavač: Nebojša Radović Eniax, Web manager društvene mreže www.furka.com i autor bloga www.eniax.net

Viralni online PR: Kako smo dobili publicitet koji se novcem ne može kupiti?

Može li vaš proizvod za dva dana osvojiti naslovne strane srpskih dnevnih novina i dobiti priloge u udarnim dnevnicima svih televizija, a da pritom niste platili njihov medijski prostor? Odgovor je DA. A ovde ćete saznati kako smo to uradili.

Predavači: Dragana Vukajlović, urednica sajta www.igre-igrice.rs i Istok Pavlović, katedra za Advertajzing i dizajn na BK univerzitetu i “Worldwide” Internet konsalting, čovek koji je viralni marketing uveo i popularisao u Srbiji.

Skriveni online PR – eMPR strategije i tehnike

Kako poboljšati efekte publiciteta i uticati pozitivno na online reputaciju saradnjom između marketing i PR sektora? Šta bi sve PR menadžeri trebalo da znaju o optimizaciji za pretraživače i o kontekstualnom oglašavanju? Uvod u kreiranje saopštenja za društvene medije (Social Media Release). Odgovor na ova pitanja daće vam predavač, čiji blog o ovim temama spada među 100 najuticajnijih evropskih MPR blogova na engleskom jeziku. Dragan Varagić je i vlasnik agencije za konsalting iz oblasti poslovne primene Interneta – P2 Internet (www.pretraga.co.yu) i program menadžer specijalističkih strukovnih studija iz e-poslovanja na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu.

Na kraju seminara, polaznici će dobiti sertifikat agencije McCann Erickson Public Relations.

Cena jednodnevnog seminara POGLED IZ VIRTUELNOG SVETA je 200 evra u dinarskoj protivvrednosti (plus PDV od 18 odsto). U cenu je uključen sav potreban materijal, ručak i kafe pauze. Kotizaciju je potrebno uplatiti do dana održavanja seminara – 1. novembra.

Ukoliko učesnik otkaže učešće 5 dana pre održavanja seminara, 50 odsto vrednosti kotizacije će biti refundirano, a ukoliko otkaže na dan kada se organizuje seminar agencija zadržava čitavu kotizaciju.

Za sve diplomce Londonske škole za odnose s javnošću, odobren je popust od 20 odsto!

Članovima Društva Srbije za odnose s javnošću odobren je popust od 10 odsto!

Svaki četvrti predstavnik iste kompanije može pratiti seminar besplatno.

Ukoliko želite da pohađate oba seminara, cena seminara POGLED IZ VIRTUELNOG SVETA biće umanjena za 10 odsto.

Zauzmite svoje mesto i pošaljite prijavu na sanja.tomic@mccannpr.co.rs ili lana.andric@mccannpr.co.rs.

Za sve ostale informacije kontaktirajte nas: Sanja Tomić 063 38 41 68 ili e-mail sanja.tomic@mccannpr.co.rs i Lana Andrić 063 38 50 34 ili e-mail lana.andric@mccannpr.co.rs. Na raspolaganju su Vam i telefoni agencije McCann Erickson Public Relations: 2029-600, 2029 630 i 2029 629.

Rok za prijavljivanje je sreda, 15. oktobar 2008. godine. Broj mesta je ograničen!

Preuzmite prijavu za ovaj seminar.

Informacije o seminaru na zvaničnom sajtu firme McCann Erickson Public Relation.

Tags: blog, e-poslovanje, e-trgovina, internet marketing, onlajn zajednice, seminar