Exit festival proglašen je za domaći „Zlatni superbrend“ na dodeli nagrada "Superbrend Srbije 2006".
„Supebrends nagrade”, koje se dodeljuju u 60 zemalja sveta, prvi put ove godine dodeljene su u Srbiji, a za nagradu se takmičilo 2.800 robnih marki prisutnih na domaćem tržištu, podeljenih u 34 kategorije.
Exit je dobio najviše glasova u svim kategorijama i zbog toga je proglašen za domaći „Zlatni superbrend“.
Miloš Ignjatović, direktor marketinga festivala EXIT, ovim povodom je izjavio: "Uvek je najteže biti prepoznat u sopstvenoj okolini" i dodao da je za organizatore festivala posebno važno to što su dobili priznanje domaćih stručnjaka i potrošača.
Najbolje među najboljima je biralo 17 stručnjaka iz oblasti ekonomije, biznisa, marketinga i medija, čijem izboru su dodati glasovi samih potrošača. Parametri pri izboru najboljih su kvalitet, prepoznatljivost, doslednost i dominiranje tržištem.
"Ovakve stvari su potrebne jer unose jedan nivo entertejmenta u celu priču, što mislim da je važno jer, na kraju krajeva, marketing je danas pitanje zabave", rekao je Srđan Šaper, predsednik Saveta "Superbrandsa".
Nagrada „Superbrend“ već se dodeljuju se u 60 zemalja sveta i to za prepoznatljivost, reputaciju, kvalitet, pouzdanost, dugogodišnju doslednost i tradiciju.
B92 je dobio „Superbrend nagradu“ u kategoriji elektronskih medija i interneta.
Među srpskim "superbrendovima" našli su se još i Zavod za transfuziju krvi, VMA, Beogradski zoološki vrt, Politikin zabavnik, Gorki list, Kontiki, Smoki, Imlek, restoran Franš, ali i Nivea, Soni, Koka kola, Svarovski, Nes kafa i dvadeset drugih vrhunskih robnih marki.
Radi okupljanja svih nominovanih i nagrađenih kreirana je i posebna monografija pod naslovom "Biblija brendova".
U međunarodnoj konkurenciji nagradu „Zlatni brend“ osvojio je Mercedes Benc.
Izvor: B92