Ministar omladine i sporta Snežana Samardžić-Marković izjavila je danas da poboljšanje položaja mladih ljudi u Srbiji mora biti zajednički zadatak svih ministarstva, lokalnih samouprava, nevladinih organizacija i poslovnog sektora, jer se samo zajedničkim radom na tom cilju mogu ostvariti najbolji rezultati. “Mladi su naš najdragoceniji resurs, nosioci I pokretači promena u društvu, nosioci modernizacije I promoter evropske Srbije. Zato je potrebno da mladima pružimo nova znanja, mogućnosti I perspective”, rekla je Samardžić Marković na otvaranju manifestacije "Case study show" (festival studije slučaja – pokaži šta znaš) na Fakultetu organizacionih nauka (FON) u Beogradu.
Manifestacija će trajati do 22. marta, a cilj projekta je povezivanje domaćih i stranih studenata sa vodećim kompanijama na srpskom tržištu, kako bi imali priliku da steknu iskustvo i dobiju prvo zaposlenje.
Ministarka je, obraćajući se studentima i predstavnicima kompanija koje su podržale ovaj projekat, ukazala na značaj angažovanja mladih i istakla da organizacijom manifestacije studenti FON-a pokazuju da su svesni šta su moderni trendovi u svetu i kakav način obrazovanja i usavršavanja može da se primenjuje na delu.
“Case study show projekat jedan je od onih koji nas približavaju ostvarivanju zajedničkog cilja, jer omogućava mladim ljudima sticanje potrebnih stručnih znanja I veština neophodnih za uspešno poslovanje. Studenti imaju mogućnost da nauče neke od veština koje sui m nedostupne u redovnom školovanju, a koje su potrebne za određeni posao. To je prilika za stvaranje novih kontakata, prilika za trening I za dodatno obrazovanje, koje će im pomoći prilikom nalaženja prvog posla”, rekla je Samardžić Marković.
Ona je istakla da su ovakvi projekti veoma značajni I za velike kompanije, koje u direktnom kontaktu sa studentima pronalaze kvalitetne kadrove koji će najbolje odgovarati njihovim potrebama.
Na današnjme otvaranju projekta studente su pozdravili i dekan FON-a Nevenka Žarkić-Joksimović i predstavnici kompanija "Coca-Cola HBC Srbija", "L'oreal Balkan", "Hemofarm Logica", "Holcim Srbija" i "Delta maxi", koje su studentima zadale studije slučaja i primere iz prakse, koje su oni, raspoređeni po timovima, rešavali tri dana.
Prvog dana manifestacije u holu FON-a biće održan i "Company show” na kojem će kompanije učesnice moći da se predstave studentima i široj javnosti, a studenti će moći da prilože svoje biografije.