Home [njuz] 45 minuta o interdisciplinarnoj karijeri – LX Dizajn – razvoj i dizajn...

45 minuta o interdisciplinarnoj karijeri – LX Dizajn – razvoj i dizajn učenja 

263
0

Pozivamo vas na još jednu virtuelnu kaficu: 

  • Ako vas zanima priča o donošenju odluke po pitanju promene karijere i jednom karijernom putu od master akademskih studija (biohemije) do “freelance” posla na poziciji stručnjaka za učenje i razvoj, 
  • Interesuje vas EdTech? Zanima vas šta rade “Learning Experience Designer”,  “Learning Experience Architect” ili “Instructional Designer” i želite da saznate da li su to zanimanja budućnosti ili prolazni trend? 
  • Koje su kompetencije potrebne za rad u ovoj oblasti?  

… pridružite nam se na novoj Zum kafici i pošaljite svoje pitanje kroz prijavni formular.   

Pokušaćemo tokom 45 minuta da odgovorimo na što veći broj vaših pitanja sa našom gošćom, Marijom Kisom Minić, u utorak 8. marta 2022. sa početkom u 15 sati na Zoom platformi.   

Marija Kisa Minić je završila Master Biohemije na Univerzitetu u Beogradu i vrlo brzo je otkrila da joj karijera u nauci nije važna koliko joj je važno istraživanje sopstvenih potencijala i interesovanja. Nakon nekoliko godina istraživanja dobija poziciju u odeljenju za učenje i razvoj zaposlenih gde otkriva pravi potencijal ove oblasti. Zavrsila je bootcamp za UX/UI i nakon koga spaja više znanja i veština  koje je vodi poziciji learning experience designera. San joj je da napravi online platformu za učenje na koju će se ljudi vraćati po još. Marija danas radi kao freelance  Learning & Development Specialist za kompaniju Merck Group.  

Pošaljite nam vaša pitanja za gošću putem formulara za prijavu   

Druženje je namenjeno studentima svih fakulteta u sastavu Univerziteta u Beogradu na svim nivoima studija i onima koji su završili studije u poslednjih godinu dana.  

„Zum kafica – 45 minuta sa … “ predstavlja onlajn format programa karijernog vođenja i savetovanja mladih, koji smo razvili u Centru za razvoj karijere i savetovanje studenata Univerziteta u Beogradu, u želji da ostanemo dostupni (i na daljinu) svojim starim i novim korisnicima.