Šta je takozvana borba za talente (War for Talents) i na koji način utiče na razvoj ljudskih resursa?
Zbog čega je trend uvođenja funkcije Employer Branda u ekspanziji i šta to bavljenje Employer Brand-om zapravo podrazumeva?
Da li je Employer Brand u nadležnosti HR-a, marketinga ili PR-a?
Kako koncept Customer Value Proposition primenjujemo u svetu ljudskih resursa i primenjujemo ga kroz Employee Value Proposition?
O ovim i još mnogim pitanjima vezanim za brend poslodavca razgovaramo sa Urošem Mirićem, koji nam dolazi iz kompanije NIS.
Uroš je svoju karijeru započeo baš kod nas, u Centru za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu, a poslednje četiri godine svoj razvoj nastavlja u domenu ljudskih resursa, sa fokusom na razvoj brenda poslodavca.
Postavite nam pitanja na koja biste želeli da dobijete odgovor unapred. Prijavite se najkasnije do petka, 5.6. u 9h putem linka
“Zoom kafica … ” predstavlja novi onlajn format programa karijernog vođenja i savetovanja mladih.
Voleli bismo da druženje organizujemo oko dilema koja Vas zaokupljuju.