45 minuta o upravljanju brendom poslodavca

0
SHARE

Šta je takozvana borba za talente (War for Talents) i na koji način utiče na razvoj ljudskih resursa?

Zbog čega je trend uvođenja funkcije Employer Branda u ekspanziji i šta to bavljenje Employer Brand-om zapravo podrazumeva?

Da li je Employer Brand u nadležnosti HR-a, marketinga ili PR-a?

Kako koncept Customer Value Proposition primenjujemo u svetu ljudskih resursa i primenjujemo ga kroz Employee Value Proposition?

O ovim i još mnogim pitanjima vezanim za brend poslodavca razgovaramo sa Urošem Mirićem, koji nam dolazi iz kompanije NIS.

Uroš je svoju karijeru započeo baš kod nas, u Centru za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu, a poslednje četiri godine svoj razvoj nastavlja u domenu ljudskih resursa, sa fokusom na razvoj brenda poslodavca.

Postavite nam pitanja na koja biste želeli da dobijete odgovor unapred. Prijavite se najkasnije do petka, 5.6. u 9h putem linka

http://skr.rs/98M

“Zoom kafica  … ” predstavlja novi  onlajn  format programa karijernog vođenja i savetovanja mladih. 

Voleli bismo da druženje organizujemo oko dilema koja Vas zaokupljuju.