Home [njuz] VIŠE OD 1.000 MLADIH SPREMNO ZA PRVI POSAO

VIŠE OD 1.000 MLADIH SPREMNO ZA PRVI POSAO

136
0

Spremi se za5 radionice 2U okviru velikog nacionalnog projekta za mlade „Budućnost #za5“, za samo mesec dana, 1.180 srednjoškolaca iz 10 gradova u Srbiji prošlo je kroz edukativne radionicepod nazivom „Spremi se #za5“. Zahvaljujući ovom projektu koji je finansijski podržala Coca-Cola Fondacija, mladi su imali priliku da nauče kako da kreiraju kvalitetan CV, naprave dobar LinkedIn profil i spreme se za intervju za posao.

 

Cilj „Spremi se #za5“ radionica je da mladi steknu praktično iskustvo, kao i neophodne veštine i znanje da bi bili konkurentniji na tržištu rada i lakše došli do prvog posla. Reč je o vršnjačkoj edukaciji koju vode mladi, obučeni treneri i trenerice iz cele zemlje.

Do sada je održano 60 radionica, u 30 srednjih škola širom Srbije. Gradovi u kojima su sprovedene radionice su Beograd, Bor, Niš, Novi Pazar, Kragujevac, Kikinda, Vranje, Sombor, Pančevo i Čačak. U planu je da se sprovede još 140 radionica za srednjoškolce i da se na spisak gradova gde će biti održana edukacija dodaju Kruševac i Novi Sad.

Posebno mi je drago što su učenici istakli da je većina stvari za njih potpuno nova, jer ih tim znanjima i veštinama do sada niko nije naučio. Za njih je izuzetno interesantno bilo učešće u simulaciji razgovora za posao, kao i to što su edukacije vodili njihovi vršnjaci. Takođe, pohvalili su atmosferu i dinamiku radionica, kao i pripremljenost i spontanost edukatora“, istakla je Milena Spasović, član školskog Tima za zdravstveno-vaspitni radMedicinske škole na Zvezdari.

Grupe sa kojima radimo mahom nemaju prethodnog znanja, pa im je metod i pristup vrlo zanimljiv. Veliki plus ovih radionica je i činjenica da nas nastavnici prepoznaju kao potencijalnu priliku, te nas pitaju da im šaljemo materijale ili nas zamole da dođemo opet“, istakao je trener Predrag Topalov.

Nosilac projekta „Budućnost #za5“ je „Centar E8“, uz stratešku podršku „Unije srednjoškolaca Srbije“, organizacionu i PR podršku agencije V+O Communication. Projekat je podržan od Coca-Cola Fondacije, kao i od Ministarstva omladine i sporta i Privredne komore Srbije.