Pred punim amfiteatrom – 015 Fakulteta organizacionih nauka, 16-og marta otvoren je, jubilarni, deseti po redu festival marketinga FONklame. Na događaju za koji se tražila karta više, posetioci su uživali u najboljim reklamama iz prethodne godine, a kao dokaz da dobre stvari ne treba menjati, gledaoci su i ove godine nakon reklama uživali u stand up nastupu Filipa Ugrenovića.
Osim Večeri reklama, koje su bile zabavni deo projekta, organizovani su i edukativni, takmičarski, kao i humanitarni deo FONklama, gde je, osim kroz prodaju karata za otvaranje, novac prikupljan i putem nagradnih igara, kao i kroz humanitarno veče u saradnji sa The Three Carrots Irish Pub-om.
I ove godine edukativni deo projekta privukao je veliku pažnju studenata, koji su 18-og marta imali priliku da slušaju predavanja kompanije Mercator S, odnosno Slavoljuba Stankovića i Maje Marković, zatim marketinške agencije Saatchi & Saatchi, odnosno Ivanu Zeković, kao i kompaniju Nordeus, ispred koje su svoja iskustva podelili Andrej Kugonić i Riley Hammersly.
Tradicionalno, organizovan je i takmičarski deo FONklama. Zorica Marjanović kao predstavnik agencije Saatchi & Saatchi organizovala „obrnutu studiju slučaja“, tokom koje su studenti pokušavali da otkriju koje se to velike ideje i ciljne grupe kriju iza poznatih svetskih reklama. Pobednički tim dobiće priliku da u jednodnevnoj poseti, „iz prve ruke“, vidi kako funkcioniše jedna ozbiljna marketinška agencija.
Na samom kraju festivala marketinga, na humanitarom delu FONklama, studenti su uživali u sjajnoj atmosferi The Three Carrots Irish Pub-a, kao i u mnogim nagradama koje su im za tu priliku priredile kolege iz FON-ovog centra za razvoj karijere.
FON-ov centar za razvoj karijere se zahvaljuje svim posetiocima festivala kao i svima koji su podržali humanitarnu akciju prikupljanja sredstava za Univerzitetsku dečju kliniku u Tiršovoj. Zahvaljujući vama FON-ov centar za razvoj karijere donira deci u Tiršovoj iznos od 80.000 dinara.