Home [njuz] Studenti iz celog sveta rešavali poslovnu studiju slučaja kompanije Danubius

Studenti iz celog sveta rešavali poslovnu studiju slučaja kompanije Danubius

118
0

National University of SingaporeNa Fakultetu organizacionih nauka 06. aprila 2014.godine održane su završne prezentacije rešenja učesnika svetskog takmičenja u rešavanju poslovne studije slučaja BelgradeBusiness International Case Competition 2014. Studenti sa 12 svetskih univerziteta iz Amerike, Kanade, Australije, Tajlanda, Singapura, Portugala, Holandije, Danske, Norveške i Srbije, nakon 30 sati rešavanja poslovne studije slučaja u karantinu, branili su svoja rešenja i odgovarali na pitanja stručnog žirija sačinjenog od 14 top menadžera i konsultanata vodećih kompanija iz Srbije.

 

Studiju slučaja zadala je kompanija Danubius koja posluje u okviru Delta Holdinga. Poslovni izazov sa kojim su se suočili studenti bio je vezan za povećanje konzumiranja testenine na domaćem tržištu kao i mogućnosti plasmana Danubius brenda na inostranim tržištima.

Marija Desivojević Cvetković, potpredsednica Delta Holdinga i član žirija, istakla je značaj ovog takmičenja: “Najveća konkurentna prednost danas je znanje. Znanje je ono što odvaja uspešne od neuspešnih kompanija, uspešne od neuspešnih ekonomija. Delta je zbog toga fokusirana na stalnu pomoć oblasti obrazovanja, pre svega na podršku našim najuspešnijiim studentima i fakultetima. Belgrade Business International Case Competition nam je važan jer predstavlja direktno povezivanje Srbije sa svetom, što je jedini put za kvalitetnu razmenu znanja i praćenje najsavremenijih trendova u razvijenim zemljama. Verujem da smo, zahvaljujući ovoj uspešnoj saradnji, danas korak bliži zajedničkom cilju, a to je da podignemo kvalitet obrazovanja u Srbiji i na taj način sebi i svojoj deci obezbedimo lepše mesto za ostanak”.

Ovogodišnji pobednik je tim Nacionalnog Univerziteta Singapur, čiji su studenti odbranili titulu pobednika od prošle godine. Drugo mesto pripalo je
Tehnološkom Univerzitetu Kvinslend iz Australije, dok treće mesto dele Univerzitet Porto i Univerzitet u BeograduFakultet organizacionih nauka. Studenti FON-a nastupali su u sastavu: Katarina Mirković, Maša Sretenović, Luka Važić i Iva Mišović pod mentorstvom Aleksandra Bijelića i Ane Ivanović.

„Trudili smo se da izaberemo temu koja će studentima iz celog sveta biti zanimljiva. Industrija testenina na primeru liderske kompanije Danubius sa tržišta Srbije bio je veliki izazov za sve njih. Predloženo je mnogo kvalitetnih ideja na osnovu najbolje prakse inostranih tržišta kao i na osnovu analize ponašanja potrošača iz Srbije. Najtalentovaniji studenti dali su preporuke za buduću prodajnu i marketing strategiju kompanije što utiče na jačanje pozicije brenda Danubius u domaćim i međunarodnim okvirima.” rekla je Vesna Damnjanović, direktorka takmičenja.

Dodatne informacije o takmičenju mogu se naći na sajtu www.bbicc.org