Home [konkursi] Konkurs za osmišljavanje promotivne kampanje

Konkurs za osmišljavanje promotivne kampanje

58
0

mladi10Udruženje građana Nova vizija u okviru projekta “Youth Of Understanding (YOU!)” objavljuje konkurs za osmišljavanje promotivne kampanje čiji je cilj promocija ljudskih prava i interkulturalnih vrednosti.

U okviru konkursa potrebno je osmisliti koncept koji sadrži:

  • Slogan

  • Radio džingl

  • Video klip

  • Bilbord

  • Plakat (B2)

  • Liflet

  • Predlog dizajna za majice

Radovi se šalju elektronskom poštom na adresu vizija1@eunet.rs. Sa adrese www.mladiprijepolja.net može se preuzeti logo UG Nova vizija i Uputstvo za promovisanje projekata EU za zemlje van EU. Koncept treba da sadrži logo UG Nove vizije i EU u skladu sa datim Uputstvom. Predloge za promotivnu kampanju treba poslati u nekom od sledećih formata: jpg,pdf,cdr ili ai.

Realizaciju projekta “Youth Of Understanding (YOU!)” podržala je EU u okviru programa EIDHR. Projektom su obuhvaćeni mladi iz Prijepolja, Priboja, Nove Varoši i Sjenice.
Vreme trajanja konkursa : 10 dana od dana objavljivanja.

Izbor rešenja i budžet:
Najbolji predlog će izabrati petočlani žiri , koordinatori projekta iz sve četiri opštine. Nagrada za autora ili autore najboljeg predloga iznosi 600 € (bruto) u dinarskoj protivrednosti. Autor (i) čiji rad bude izabran za najbolji imaće obavezu da uradi pripremu za štampu u odgovarajućem formatu kao uslov za dobijanje nagrade. Dodeljuje se samo prva nagrada.

Copyright:
Autori radova koji ne budu izabrani zadržavaju sva autorska prava. Autorska prava za nagrađeni rad prelaze na UG Nova vizija Prijepolje.