Home [konkursi] Rad na temu “Tražimo posao”

Rad na temu “Tražimo posao”

54
0

 Opis stipendije: -kratki video zapis, tekstualni insert, screen saver, banner ili zvučna intervencija, mogu biti kako smirenje i oporavak za izraubovna čula, tako i nosioci neprijatno istinitih poruka. Projektujemo vakcinu protiv fast-mood civilizacije! Tema ovogodisnjeg KEF-a je "TRAZIMO POSAO!"

Da li ste trazili, trazite ili cete uskoro traziti posao? Predstavite i prenesite svoja iskustva u vezi trazenja posla, svoja znanja, sposobnosti, strah ili entuzijazam sa kojima se pojavljujete na trzistu rada, ili svoju svest da se posao i egzistencija trebaju i moraju svakome obezbediti.

Kao i uvek, KEF otvara mogucnosti diskusije teme sajma kroz radove u svim elektronskim medijima. U obzir dolaze i audio ili video snimci izjava, prepricavanje dogadjaja, lepe zelje u vezi sa trazenjem posla i zaposlenja. Imate trideset sekundi!

Svi radovi koji budu odgovorili osnovnim zahtevima konkursa (trajanje do 30 sekundi, elektronska forma, inovativnost, medijska zavodljivost) i poslati do 20. novembra, bice prikazani na izlozbi u REX-u od 29. novembra do 1. decembra 2007. godine.

Konkurs je otvoren za sve zainteresovane.

Po zavrsetku izlozbe, najuspesnijim ucesnicima i ucesnicama bice dodaljene sledece NAGRADE:
– tri nagrade publike
1. sav novac prikupljen prodajom glasackih listica – jedan listic kostace 20 dinara
2. digitalna kamera Canon IXUS 7
3. i-pod
– nagrada Rex-a (posao producenta i/ili PRa sledeceg KEF-a)
– nagrada B92.net-a (dva meseca flat rate-a)

Sajam kratke elektronske forme je izlozba radova elektronske umetnosti koji traju ili mogu biti konzumirani u vremenu do trideset sekundi. Od autora se trazi da stvaraju unutar vremenskog okvira kojim vlada industrija oglasavanja i masovnih komunikacija. Kratak video zapis, spoof reklamu, tekstualnu poruku ili slogan, zvucni dzingl, radio reklamu, veb baner ili sajt, screen saver, seriju fotografija napravljenu u periodu do 30 sekundi, flash animaciju, 3D animaciju ili bilo koji drugi medijski proizvod, mozete predstaviti kao vasu viziju ili kriticki osvrt na svet kojim smo okruzeni, kao alternativnu zabavu ili vasu potrebu da se snadjete u medijskoj dzungli. KEF je otvoren ne samo za umetnike nego i za sve konzumente medijske kulture.

http://www.rex.b92.net/kef