Konkurs za nove članove ISWiB tima

0
SHARE

ORG tim ISWiB2017Omladinsko udruženje „Svetski omladinski talas“ raspisuje konkurs za prijem novih članova za Organizacioni tim projekta Međunarodna studentska nedelja u Beogradu 2017 (eng. International Student Week in Belgrade 2017 – ISWiB 2017).

 

Organizaciju Svetski omladinski talas čini grupa studenata i mladih profesionalaca, sa idejom da mladim ljudima u Srbiji daju šansu da predstave svoje ideje, razmišljanja i ubeđenja, kao i da ih poveže na globalnom nivou kroz projekte koji promovišu kulturu i obrazovanje. Od 2006. godine, udruženje aktivno radi na realizaciji jednog od najvećih studentskih manifestacija u ovom delu Evrope – Međunarodnoj studentskoj nedelji u Beogradu. Radi se o studentskom festivalu obrazovnog i kulturno – umetničkog karaktera, koji svake godine okupi oko 150 studenata iz zemlje i inostranstva iz preko 40 zemalja sveta. Tim povodom, udruženju su potrebni novi članovi koji bi se aktivno priključili timu mladih, proakativnih i entuzijastičnih ljudi radeći na pripremi i realizaciji ISWiB-a.

Konkurs se raspisuje za nove članove u okviru navedenih sedam podtimova:

  • 1. Edu tim (Educational Programme Team – Tim za edukativni program):
    • tim zadužen za organizaciju edukativnog dela festivala (radionice, predavanja, panel diskusije);
    • razrađuje koncept radionica;
    • planira i realizuje Open Debate Games;
    • pronalazi i komunicira sa partnerskim organizacijama projekta;
    • pronalazi relevantne predavače;
    • komunicira sa predavačima i gostima uključenim u edukativni deo festivala;
    • osmišljava ceremoniju svečanog zatvaranja.
  • 2. IntCom tim (International Communication Team – Tim za međunarodnu komunikaciju):
    • tim koji obavlja odabir učesnika festivala;
    • komunicira sa učesnicima pre, tokom i posle festivala;
    • zadužen za koordinaciju učesnika tokom festivala;
    • uspostavlja kontakt sa stranim organizacijama i univerzitetima;
    • saradjuje sa drugim studentskim festivalima u okviru SOrCE mreže (Students Organizing Conventions Everywhere);
    • sarađuje sa ambasadama i odeljenjem za viznu politiku u cilju obezbeđivanja viza za učesnike.
  • 3. HR tim (Human Resources Team – Tim za ljudske resurse):
    • tim koji obavlja odabir volontera;
    • priprema i realizuje treninge za članove Organizacionog tima;
    • priprema i realizuje treninge za volontere;
    • koordiniše rad svih volontera tokom festivala.
  • 4. FR tim (Fund Raising Team):
    • tim zadužen za kreiranje strategije prikupljanja sredstava za realizaciju festivala;
    • uspostavlja kontakt sa potencijalnim sponzorima i donatorima;
    • kreira sponzorske ponude;
    • komunicira sa sponzorima i donatorima.
  • 5. PR tim (Public Relations Team – Tim za odnose sa javnošću)
    • tim zadužen za promociju organizacije (Svetskog omladinskog talasa) i ISWiB-a kao projekta;
    • kreira medijsku strategiju projekta;
    • aktivno održava i ažurira profile projekta i organizacije na društvenim mrežama;
    • piše saopštenje i pozive za medije;
    • komunicira sa medijima pre, tokom i posle festivala.
  • 6. Event Team;
    • tim zadužen za pripremu i realizaciju kulturno – umetničkih događaja tokom festivala;
    • osmišljava koncept zabavnog dela programa festivala;
    • komunicira sa partnerima angažovanim u okviru zabavnog i kulturno – umetničkog dela festivala.
  • 7. IT & Design Team (Information Technologies & Design Team)
    • tim zadužen za razvoj i ažuriranje sajta;
    • razvija i održava mobilne aplikacije;
    • osmišljavanje i izrada vizuelnog imidža projekta;
    • tehnička podrška na svim događajima;
    • podrška PR timu u izradi promotivnog materijala.

Nudimo:

  • profesionalno usavršavanje u omladinskom nevladinom sektoru;
  • upoznavanje sa radom u oblasti omladinskog aktivizma;
  • rad u multikulturalnom okruženju tokom festivala.

Tražimo:

  • studente svih profesionalnih usmerenja;
  • koji žive u Beogradu;
  • sa dobrim poznavanjem engleskog jezika;
  • koji imaju volju za timskim radom u neformalnom okruženju.

Konkurs je otvoren do 12.10.2016. do kraja dana, a svi zainteresovani nakon popunjavanja prijave koja se nalazi na sledećem linku: http://iswib.org/apply-org.html, treba da pošalju svoj CV na hr@iswib.org.

Neblagovremene i nepotpune prijave neće biti uzete u razmatranje. Kandidati koji uđu u uži krug biće pozvani na intervju. Za sva pitanja možete se obratiti putem hr@iswib.org.

Detaljne informacije o projektu nalaze se na sajtu www.iswib.org, kao i na našim društvenim mrežama.