Zašto toliko trošimo? Zašto kupujemo gluposti koje ćemo zaboraviti dan pošto smo ih kupili? Koliko je marketing kriv za to što kupujemo nekontrolisano? Koliko nam se reklame uvlače pod kožu i možemo li se zaštititi od banalizacije i vulgarizacije potrošnje? Ovo su samo neka od pitanja čije odgovore možete naći u novom broju magazina Liceulice.
Ove srede već poznati prodavci u zelenim keceljama izašli su na ulice sa novim brojem magazina Liceulice. Novi, 15. broj ovog aktivističkog magazina čitaoce upoznaje sa pokretom antikonzumerizma, odnosno pokretom protivljenja preteranoj i često nekontrolisanoj potrošnji, ne samo novca, već i nezamenljivih prirodnih izvora. Tokom globalne finansijske krize i recesija, pozivaju nas da pohrlimo u trgovine i kupovinom pokušamo da spasimo ekonomiju, pothranjujući razvoj duboko ukorenjenog konzumerizma. Novi broj magazina donosi izbor tekstova koji nastoje da postave određena pitanja u vezi s kupovinom. Da li preterana kupovina ima korene u našoj psihologiji? Da li kupovina ipak može biti etična i odgovorna?
Magazin Liceulice trenutno se prodaje u Beogradu, a uskoro se planira prodaja i u drugim gradovima širom Srbije. Čitaoci van Beograda mogu da se pretplate slanjem mejla na adresu redakcija@liceulice.org