Home [konkursi] Konkurs za najoriginalniji način da osvojite voljenu osobu

Konkurs za najoriginalniji način da osvojite voljenu osobu

135
0

„Just a moment“ lanac prodavnica, povodom obeležavanja predstojećeg Dana zaljubljenih, pokreće konkurs za najoriginalniji način da osvojite voljenu osobu.
Konkurs će biti otvoren do 10. februara 2010. godine, a pobednici će biti nagrađeni poklon paketom specijalno odabranih proizvoda, kako bi na najlepši način obeležili taj dan sa voljenom osobom. Za učešće na konkursu potrebno je posetiti novootvorenu stranicu ljubitelja „Just a moment“-a na Fejsbuku (Just a moment Facebook Fan Page), odnosno poslati poruku sa originalnim načinom osvajanja voljene osobe.

Sama stranica je koncipirana tako da posetioci svojim sugestijama, predlozima i komentarima mogu da utiču na uslugu u prodavnicama za „zgodnu kupovinu“. U „Just a moment“ prodavnicama predviđena je i anketa o zadovoljstvu potrošača, koju će imati prilike da popune potrošači.

„Prateći savremene modele komunikacije, želimo da još bolje upoznamo naše potrošače i podstaknemo ih da zajedno sa nama učestvuju u različitim aktivnostima, koje će doprineti daljem unapređenju naših usluga“ – izjavio je Maks Vinterfeld, generalni direktor preduzeća Štampa Sistem, u okviru kog posluje „Just a moment“ lanac prodavnica. “Iskoristićemo priliku da povodom Dana zaljubljenih nagradimo kreativnost i obradujemo one koji će osmisliti najoriginalniji način da se osvoji voljena osoba.”

Osim pokretanja konkursa i istraživanja o navikama potrošača, Štampa Sistem nastaviće sa sprovođenjem različitih aktivnosti u „Just a moment“ lancu prodavnica, kako bi predstavio koncept „zgodne kupovine“. Ovaj koncept podrazumeva i poštovanje poslovne etike i društvenih vrednosti. Tako će tokom februara, ginekološko-akušerskoj klinici „Narodni front“ u Beogradu, za potrebe izgradnje nove genetske laboratorije, biti uručena donacija u vrednosti od 5.000 EUR, kao prvi korak ka jačanju dobrih partnerskih odnosa sa institucijama od opšteg društvenog značaja.

Izvor: Economy.rs