Home [treninzi] Seminar o Internet oglašavanju

Seminar o Internet oglašavanju

43
0

 ABC Srbija, uz podršku USAID i IREX, organizuje 28. januara 2010. godine seminar o Internet oglašavanju. Sadržaj seminara je namenjen profesionalcima u agencijama koje se bave zakupom oglasnog prostora i marketingu kompanija, kao i u izdavačkim kompanijama koje žele da unaprede svoje online prisustvo obezbeđivanjem stabilnih izvora finansiranja.

Teme i predavači
Osnovna pravila i dometi oglašavanja na internetu – Dejan Nikolić, web menadžer, Adria Media
Oglašavanje na medijskim sajtovima – Jovan Protić, direktor, online Ringier i izdavač 24 sata
Oglašavanje preko posrednika – Rade Tričković, direktor, HttPool
Konktekstualno oglašavanje – Vlastimir Čobrda, Country manager, Etarget
Search oglašavanje – Gabrijela Stjepanović, marketing communications manager, HttPool
Standardi i oglasni potencijali sajtova – Milan Kovačević, direktor, ABC Srbija
Oglašavanje na lokalnim sajtovima – Mladen Malik, direktor, www.ezadar.hr
Posebne vrste oglašavanja i prodaja (HR, mali oglasi, turistički aranžmani…) – Stefan Salom, zamenik direktora, Infostud
Oglašavanje na društvenim mrežama – Dejan Bizinger, direktor Rate Solutions, (Karike.com)

Za sve učesnike seminara obezbeđeno je osveženje u pauzama i ručak.
Kotizacija

Zahvaljujući podršci USAID i IREX, kotizacija za učešće na seminaru je besplatna za sve registrovane slušaoce, članove, saradnike i prijatelje ABC Srbija.

Prijave za seminar se obavljaju putem maila office@abcsrbija.com

Izvor:http://www.itdogadjaji.com/