Home [ volontiranje ] Smart kolektiv raspisuje konkurs za RADNU PRAKSU

Smart kolektiv raspisuje konkurs za RADNU PRAKSU

389
0

Smart kolektiv poziva studente i studentkinje završnih godina fakulteta da se prijave na konkurs za četvoromesečnu radnu praksu, u okviru koje će imati priliku da steknu iskustvo u radu sa digitalnim medijima i komunikacijama.

Konkurs je namenjen studentima završnih godina, master studija ili mladim diplomcima iz oblasti novinarstva, komunikacija, marketinga i ostalih srodnih fakulteta.

 

Tražimo kanditate/kinje koji su:

–        sposobni za samostalnu usmenu i pisanu komunikaciju na srpskom i engleskom jeziku;

–        žele da uče i steknu nova znanja i veštine;

–        motivisani da doprinesu misiji naše organizacije.

 

U okviru prakse, imaćete priliku da se upoznate sa:

–        temama kojima se Smart kolektiv bavi;

–        kreiranjem kampanja na društvenim mrežama;

–        radom na wordpress platformi;

–        kreiranjem i distribucijom sadržaja za website, društvene mreže, newsletter i druge komunikacijske platforme.

 

Osim prilike za usavršavanje i sticanje radnog iskustva, mladi će dobiti mogućnost saradnje sa najvećim i najodgovornijim kompanijama, socijalnim preduzećima, uglednim domaćim i međunarodnim institucijama i organizacijama.

Praksa u Smart kolektivu podrazumeva simboličnu mesečnu novčanu nadoknadu (fiksni iznos) koja je namenjena refundaciji osnovnih troškova (npr. lokalni prevoz), mentorstvo i potvrdu o obavljenoj praksi nakon uspešnog završetka četvoromesečnog programa.

 

Prijava se vrši slanjem CV-a i motivacionog pisma sa naznakom: Prijava za praksu_Digitalni mediji i komunikacija, na e-mail adresu: kancelarija@odgovornoposlovanje.rs.

Konkurs je otvoren do 17. oktobra 2019.

 

Smart kolektiv je nezavisna, neprofitna organizacija osnovana 2003. godine u Beogradu. Pionir je promovisanja koncepta društveno odgovornog poslovanja i razvoja socijalnog preduzetništva u Srbiji. Polazeći od ideje povezivanja biznisa i društva, Smart kolektiv nalazi načine da se iskustva i logika biznisa primene u rešavanju društvenih problema, pomaže kompanijama da artikulisano i strateški sarađuju sa zajednicom, a raznim društvenim grupama da zainteresuju poslovni svet za svoje potrebe i inicijative i postanu inovativnije, efikasnije i održivije.