3-dnevni Design Thinking Innovation Lab predstavlja intenzivno, praktično iskustvo u učenju koje će vas izazvati da izađete iz svojih cipela, zakoračite u stvarni svet da biste razgovarali sa ljudima i testirali svoje ideje. Nakon 3 dana iskustvenog učenja, odnosno učenja zasnovanog na vašim projektima bićete spremni da primenite DT metodoligiju i dizajnirate vaše proizvode i/ili usluge i/ili rešenja za izazove sa kojima se vaša organizacija suočava.
Kome je namenjen?
Namenjen je preduzetnicima, IT profesionalcima i svim ostalima koji na inovativan način žele da reše društvene probleme ili jednostavno žele da kreiraju novi proizvod ili uslugu!
Šta ćete naučiti?
Učesnici će tokom Lab-a imati prilike da prođu kroz sve korake Design thinking metodologije, učeći alate i tehnike koje će primeniti na svojim idejama. Kroz niz pažljivo kreiranih aktivnosti naučićete:
- 4 ključna koraka DT pristupa koji će vam pomoći da kreirate inovativna rešenja za izazove iz stvarnog sveta
- Kako da pristupite istraživanju potreba vaših korisnika i prepoznate iste
- Kako da strateški sintetišete vaša korisnička istraživanja i tako identifikujete mogućnosti za dizajn vaših proizvoda i/ili usluga
- Kako da koristite kreativne tehnike da biste brzo razvili prototipe i učinili da vaša ideja oživi
- Kako da efikasno testirate svoje ideje i implementirate feedback od korisnika
- UVOD U DESIGN THINKING
- KORAK 1: FAZA INSPIRACIJE
- KORAK 2: FAZA IDEJACIJE
- KORAK 3: FAZA PROTOTIPIRANJA
- KORAK 4: FAZA IMPLEMENTACIJE
Program:
Cena:
3.500 din za jednu osobu
6.000 din za dve osobe
7.000 din za 3 osobe
Preporuka je da svi zainteresovani polaznici okupe tim od najmanje 2 osobe. Plaćanje je potrebno izvršiti pre treninga na račun: 285- 2091050000270-88.
Kako da se prijavim?
Prijavite se popunjavenjem prijavnog formulara na sledećem linku https://goo.gl/forms/xV8PnvvnuJ2VbPke2. Prijave su otvorene do 10. februara.
Design Thinking
Design Thinking je inovativna metodologija, razvijena na Univerzitetu Stanford, koja se na inovativan način bavi poslovnim, organizacijskim i društvenim izazovima. Ovi izazovi mogu uključiti, na primer, stvaranje novih proizvoda, usluga, poslovnih modela, procesa ili sistema. Design thinking se razlikuje od tradicionalnih inovativnih metodologija svojim ekstremnim fokusom na empatiju, brzu prototipizaciju i testiranje.
Uticaj design thinking-a brzo raste. Od njegovog nastajanja u Silicijjumskoj dolini, ova praktična metodologija postala je prihvaćena od strane ljudi i organizacija širom sveta. Ford Motor Compani, Proctor & Gamble i SAP su samo neke od vodećih svetskih korporacija koje su se usvojile Design Thinking, a još mnogo toga dolazi!
Design Thinking Trener
Deniz Hoti, je socijalni dizajner & eduaktor, sa više od 9 godina iskustva u civilnom sektoru u Srbiji. Radio je kao trener sa decom i mladima, odraslima, vladom, osnovnim i srednjim školama, OCD, ustanovama kulture i kompanijama. Zajedno sa njima dizajnirao je iskustvo učenja za više od 1500 ljudi, iz 12 različitih zemalja.
Osnovao je UG Connecting, organizaciju koja promoviše održivi razvoj kroz preduzetništvo, rodnu ravnopravnost, međusektorsku saradnju i aktivizam. Deo je tima Design for Change Srbije, pokreta koji koristi design thinking metodologiju u radu sa decom i mladima. Organizacija – “Srbija u pokretu”, podržala je njegove studije na Univerzitetu Harvard, John F. Kennedi School of Government: kurs Leadership, Organizing and Action, tokom 2015. godine. Tokom 2016. godine studirao je u Švajcarskoj, “EmPower” program, koji je podržan od strane UNESCO-a pod okriljem Pestalozzi children’s fondacije.
Trenutno radi kao design thinking trener sa društvenim preduzećima i društvenim inovatorima i duboko veruje da smo svi kreativni! Želi da doprinese razvoju preduzetničkog ekosistema u regionu kroz svoj lični razvoj i širenje design thinking metodologije.