U okviru ovogodišnjeg Beer Festa Kancelarija za mlade u saradnji sa pripadnicima MUP-a na svom štandu, koji će biti lociran na samoj manifestaciji, kroz razne interaktivne sadržaje promovisaće bezbedno ponašanje u saobraćaju.
Zahvaljujući ovoj akciji Kancelarije za mlade i MUP-a svi posetioci će pri izlasku sa Beer Festa moći da provere nivo alkohola u krvi, a za bezbedne vozače koji će svoje prijatelje voziti kući sa festivala piva, obezbeđeni su i specijalni pokloni.
Kancelarija za mlade tokom cele godine sprovodi preventivnu akciju za bezbednost u saobraćaju, pod sloganom „Ili voziš ili piješ“. Prvi put u jednoj kampanji za bezbedniji saobraćaj u Srbiji, saopštavale su se veoma direktne poruke o izrazito teškim i dramatičnim posledicama saobraćajnih nezgoda. Preventivne poruke usmerene su ka mladim ljudima u cilju prevencije vožnje u alkoholisanom stanju. Povod za kampanju je istraživanje rađeno za potrebe grada Beograda („Javno mnjenje mladih“, septembar, 2009 CESID), gde se 18% ispitanika uzrasta od 18 do 30 godina izjasniloda opravdava vožnju u alkoholisanom stanju.
Vožnja pod dejstvom alkohola predstavlja jedan od četiri osnovna uzroka stradanja u saobraćaju, a mladi alkoholisani vozači, po pravilu, izazivaju saobraćajne nezgode sa većim brojem poginulih i teško povređenih. Saobraćajne nesreće su prve na listi uzroka smrtnosti kod mladih kod nas i u svetu.