Home [zabavnik] Opterećeni Fejsbukom

Opterećeni Fejsbukom

66
0

mladi13Facebook je ubedljivo najveća online društvena mreža koja svakim danom napreduje i na pragu je dostizanja 600 miliona članova. Ovaj “slučajni sajt” Marka Zukerberga, studenta Harvarda postao je svojevrsni društveni fenomen i platforma koja pokazuje različita ponašanja i aktivnosti ljudi na Internetu.
Međutim, da li smo opterećeni Fejsbukom? Vrlo praktično pitanje, s obzirom da je Srbija država sa skoro najvećim brojem članova ove mreže u Evropi, a sve veći broj prijatelja javno priznaje da, odmah nakon ustajanja, prvo što urade je – provera šta su njihovi prijatelji pisali, slali i delili putem ove društvene mreže.

Na svu sreću, opterećenost Fejsbukom u Srbiji nije još naučno i statistički dokazana (možda bi prvo ipak trebalo utvrdili koliko Srbi dnevno provedu ispred TV ekrana i raznih zaglupljujućih reality programa), ali preneću statistiku korišćenja ove društvene mreže od strane Amerikanaca.

Svaki trinaesti stanovnik planete Zemlje član je društvene mreže Facebook, dok se polovina ovih članova prijavljuje na svoj profil svakog dana

– U Sjedinjenim državama 206 miliona stanovnika koristi Internet, od kojih čak 71,2 odsto koristi i Facebook

– Polovina mladih od 18 do 34 godina uključuje Facebook odmah nakon buđenja ujutru, dok 28 odsto nakon otvaranja očiju prvo otvori Facebook putem pametnih telefona

– Stariji ne koriste Facebook? Grešite. Skoro trećina članova ove društvene mreže starija je od 35 godina

– Najbrže raste broj mladih između 18 i 24 godina, 74 odsto na godišnjem nivou

– Skoro 70 odsto članova Facebook-a živi van Sjedinjenih država

– Drugu godinu za redom, Facebook je drugi najtraženiji pojam na pretraživačima, dok su pojmovi “facebook login” i “facebook.com” drugi i peti najtraženiji pojam na pretraživačima u SAD

– 57 odsto članova smatra da više komunicira putem ove mreže nego u stvarnom životu

– 48 odsto mladih Amerikanaca čita vesti putem Facebook-a

– Tokom Novogodišnjeg vikenda, na ovaj društveni sajt postavljeno je preko 750 miliona fotografija

– Za 20 minuta na Facebook-u, miliona linkova se podeli, 1,48 miliona objavi događaja, 1,92 miliona predloga za prijateljstvom prihvati, 2,7 miliona fotografija objavi, 2,716 miliona pošalje poruka, 1,32 miliona fotografija se “taguje”, 1,85 miliona statusa promeni, 1,58 miliona postavki na Zid, 10,28 miliona komentara

Izvor: Economy.rs