Ko nema profil na „Fejsbuku“ nije u trendu

0
SHARE

 Većina mladih u Srbiji smatra da onaj ko nema profil na popularnoj mreži „Fejsbuk“ nije u trendu, pokazuju rezultati istraživanja „Mladi i nove tehnologije među mladima“, koje je za nevladinu organizaciju „Ajreks“ sprovela agencija „Stratedžik“.

Jasna Milošević-Đorđević iz agencije „Stratedžik marketing“ koja je u avgustu sprovela istraživanje među mladima uzrasta od 15 do 25 godina rekla je juče na konferenciji za novinare da su najpopularniji sajtovi za mlade upravo socijalne mreže „Fejsbuk“ i „Maj spejs“. Prema njenim rečima, od 30 odsto ispitanika koji svakodnevno koriste internet, čak 61 odsto njih ima profil na „Fejsbuku“, a 37 odsto na „Maj spejsu“.

„Fejsbuk“ shvataju kao ozbiljan i sveobuhvatan sajt koji im omogućava da komuniciraju sa osobama koje žive daleko, pomoću kojeg mogu da nađu srodne duše po hobiju i interesovanjima, na kojem se zabavljaju, a navode i da su oni koji nemaju profil aut.
Većina mladih sve manje provodi slobodno vreme gledajući televiziju, a sve više pretražujući internet. Navode da im je televizijski program nedovoljno atraktivan, a kažu i da bi uveli više raznovrsne muzike, edukativnih i dokumentarnih emisija, emisija o dešavanju u gradu, bolji filmski program, kraće reklame i kreativnije novinare.
Mladi radio posmatraju kao zastareli medij, a samo 34 odsto njih svakodnevno čita štampu jer, kako kažu, ne vole politiku, analitičke tekstove i da bi pisanje štampe promenili tako što bi ubacili više tekstova o gradskim dešavanjima i humora.
Internet se najviše koristi za mejlove, pretraživanje, čitanje vesti, skidanje muzike, čet, filmove, igranje igrica, bankarske usluge i onlajn kupovinu.

Izvor:Blic