Da podsetimo 90-ih godina OPO je bio jedini bend koji je tiražima uspeo da parira nadolazećoj turbo folk epidemiji i koji je dokazao da rock muzika u Srbiji ima publiku.
Istorijat benda zadire davno, još u tinejdžerske dane Nikole Pavkovića koji je tada sa svojim prijateljem smislio ime za bend,tj preuzeo ga iz dečije slikovnice. Ubrzo napušta ovu ideju i prelazi u Instant Karmu. 1992 g. odlazi iz Instant Karme i sa Dragom Antov iste godine osniva OPO. Sa dolaskom Dragane Mrkajić i Darka Kurjaka bend je dobio prvobitnu postavu i snimio tada kasetno izdanje – album istoimenog naziva OPO. Od samog početka OPO je bio po svemu specifičan sastav. Pomenućemo da je tokom snimanja albuma Nikola učio Draganu i Dragu da sviraju.
Uskoro bend napušta bubnjar Darko Kurjak a na njegovo mesto dolazi Vladimir Jovanović Pajče. U ovom sastavu OPO snima drugi album Barbicue, žanrovski sledeći album prvenac. Na snimanju se kao gosti pojavljuju Vlada Negovanović na akustičnoj gitari i Saša Lokner na klavijaturama. Album je producirao Mirko Vukomanović, kao i remix četiri numere koje su se našle na izdanju Barbiemix.
Treći album nosi naziv 'Komadić koji nedostoje' dok je četvrti po redu, 'Maštoplov' prošao kod publike gotovo nezapaženo.
Novim albumom bend OPO nastavlja priču tamo gde je stao sa albumom Barbicue. Udružen sa originalnim izdavačem vraća se u vrhunskoj formi. Album odiše istom energijom i sjajnim pesmama koje su Barbicue učinili najuspešnijim rock albumom 90 god. u Srbiji. Isti uspešan recept i ovaj put je primenjen . Nikola koji autorski (osim jedne obrade) potpisuje album, napravio je deset pesama od kojih svaka pretenduje da postane hit.
Na kraju, ne treba zanemariti ni uticaj koji je OPO ostavio na brojne mlade bendove u Srbiji poput Euforie, Super s karamelom.
Automatik records je nedavno reizdao prva dva albuma OPO sa namerom da se publici a posebno mladjim generacijama omogući da svoje kolekcije upotpune izdanjima koja su obeležila jedan period muzičke istorije što ovaj bend svakako jeste.