Kompanija Schneider Electric, kao premium partner trećeg globalnog studentskog takmičenja u rešavanju poslovne studije slučaja u Jugoistočnoj Evropi (BBICC), studentima je zadala studiju slučaja koja je imala dva zadatka. Prvi se odnosio na podizanje svesti o brendu proizvoda Unica, dok je drugi zadatak bio usmeren na povećanje prodaje brenda Unica.
„Želeli smo da studentima omogućimo da znanja koja su stekli iz različitih država primene na rešavanje studije slučaja za premium proizvod Unica na domaćem tržištu. Inovativne ideje u pristupu komunikacije sa potrošačima su bile posebno zapažene od strane žirija jer je kreativnost nešto što karakteriše mlade lidere ali i prilika za kompaniju da uvidi kako mladi vide strateške preporuke za poslovanje na tržištu Srbije” rekao je Dragoljub Damljanović, generalni direktor kompanije Schneider Electrics, a ujedno i Predsednik ovogodišnjeg žirija.
„Zadovoljstvo je videti najbolje studente iz celog sveta na jednom mestu. Studentima je bilo izazovno da istražuju tržište Srbije i da za brend Unica urade detaljne analize donosioca odluke o kupovini proizvoda i predlože nove ideje za unapređenje marketing pristupa. Energija, timski rad, prezentacione veštine, spoj analitičnosti i kreativnosti su se istakli u njihovim izlaganjima”, rekla je Vesna Damnjanović, direktorka takmičenja.
Tim koji je ove godine pobedio na Belgrade Business International Case Competition jeste Hong Kong University of Science and Technology. Drugoplasirani je tim dolazi sa Wharton School of the University of Pennsylvania, dok je treće mesto pripalo beogradskom timu, sa Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Članovi tima koji su predstavljali Fakultet organizacionih nauka su: Ivana Ilić, Nikola Šurlan, Đorđe Petrović i Ivan Devedžić pod mentorstvom Ane Ivanović.