U sklopu programa izdvajamo praksu iz oblasti Social Entrepreneurship na projektu “Smarketing” u Brazilu. Nije neobično za nevladine organizacije u Brazilu da nemaju zaposlene koji će se baviti marketingom u organizaciji. „Smarketing” rešava ovaj problem tako što omogućava studentima koji poseduju znanje o marketingu, komunikacijama ili menadžmentu da dobiju priliku i steknu praktično iskustvo razvijajući strategije koje će poboljšati rad nevladine organizacije.
Realizacija projekta i trajanje prakse: 15. jul – 30. avgust
Uslovi prijave za praksu:
-
Status studenta
-
B2 nivo znanja engleskog jezika
Projekti iz oblasti Social Entrepreneurship omogućavaju studentima da steknu praktično iskustvo i usavrše svoje veštine iz oblasti marketinga, organizacionog razvoja i mikrofinansija u multikulturalnom okruženju. Studenti ovim putem stiču iskustvo radeći u nevladinim organizacijama kako bi pronašli kreativna rešenja za probleme u drugim zemljama.
Osim oblasti Social Entrepreneurship, imate priliku da učestvujete u realizaciji projekata iz oblasti Education i Culture. Ukoliko želite da se više informišete o daljem procesu učešća na ovom programu praksi posetite zvanični veb sajt AIESEC organizacije gc.aiesec.org.rs gde možete pročitati brojna iskustva mladih ljudi koji su se već oprobali u Global Citizen praksama, ili se prijavite direktno na sledećem linku i bićete kontaktirani u roku od 48h.
AIESEC je globalna mreža studenata koja razvija liderski potencijal mladih i pozitivno utiče na društvo. Prisustvom u preko 120 zemalja sveta, AIESEC predstavlja najveću organizaciju vođenu od strane studenata. Svojim programima internacionalnih praksi i organizacijom edukativnih i društveno-odgovornih projekata, AIESEC pruža mladima jedinstvenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj.