Autor čiji rad, prema mišljenju žirija, bude osvojio drugo mesto dobiće popust od 80%, dok će autor čiji rad osvoji treće mesto dobiti 60% popusta za školarinu u Poslovnoj školi za public relations.
Dobitnik stipendije za pohađanje Poslovne škole za public relations imaće priliku da od druge polovine marta do kraja maja 2015. svake subote o PR-u uči od domaćih i međunarodnih eksperata sa bogatim iskustvom u PR praksi. Takođe, stipendisti će biti obezbeđene besplatne skripte, a na kraju uspešnog školovanja – diploma.
Poslovna škola za public relations:
Poslovna škola za public relations je osnovana 1993. godine, i prva je škola ove vrste na prostoru Jugoistočne Evrope. Predavači su profesori sa domaćih i stranih univerziteta, vodeći stručnjaci u oblastima komunikologije i odnosa s javnošću, istraživanja javnog mnenja, protokola, lobiranja, novinarstva, marketinga, javnog nastupa i dizajna.
U Poslovnoj školi za public relations se izučavaju osnove PR, marketing, promotivne strategije, javno mnjenje i istraživanja, mediji, novinarstvo, odnosi sa medijima, korporativni PR, personalne veštine prezentacije, interni PR, online komunikacija, kreativno pisanje, dizajn, retorika, javni nastup, javni odnosi.
Uslovi konkursa:
Konkurs je otvoren za studente i diplomce ekonomije, komunikologije, novinarstva, odnosa s javnošću, FDU, menadžmenta masovnih medija, kao i za studente drugih fakulteta koji sebe vide u PR-u.
Rad treba da bude pisan u fontu Tahoma 11 i treba da ima maskimalno 2.000 karaktera sa razmacima. Komisija će razmatrati samo one radove koji argumentovano odgovaraju na temu. Autori čiji se radovi izdvajaju po originalanom stilu pisanja i invetivnosti, biće specijalno nagrađeni.
Pozivamo sve zainteresovane učesnike da svoje radove na temu „Šta (NI)JE PR?“ i svoju biografiju dostave naoffice@pra.rs(sa naznakom Prijava za konkurs) najkasnije do 6. marta 2015. u 17h. Radovi koji budu pristigli naknadno neće se razmatrati.Učesnici će o rezultatima konkursa biti obavešteni e-mailom najkasnije do 13. marta 2015.