Listu je sastavio Bob Garfield, ugledni kolumnista AdReviewa, a pri uvršćavanju kampanja držao se tri jasna kriterijuma: da je kampanja, poput tihe vode, promenila kulturu oglašavanja ili popularnu kulturu uopšte; da je svoj proizvod/uslugu dovela na prvo mesto datog segmenta tržišta; te da je reklama nezboravna sama po sebi.
Prvih 10:
1. Volkswagen, Think Small, Doyle Dane Bernbach, 1959.
2. Coca-Cola, The pause that refreshes, D'Arcy Co., 1929.
3. Marlboro, The Marlboro Man, Leo Burnett Co., 1955.
4. Nike, Just do it, Wieden & Kennedy, 1988.
5. McDonald's, You deserve a break today, Needham, Harper & Steers, 1971.
6. DeBeers, A diamond is forever, N.W. Ayer & Son, 1948
7. Absolut Vodka, Apsolutna boca, TBWA, 1981.
8. Pivo Miller Lite, Tastes great, less filling, McCann-Erickson Worldwide, 1974.
9. Clairol, Does she…or doesn't she?, Foote, Cone & Belding, 1957.
10. Avis, We try harder, Doyle Dane Bernbach, 1963.