[ youth.rs ]

Konkurs za radno mesto programski koordinator/ka

Organizacija: Nacionalna Asocijacija Praktičara/ki Omladinskog Rada – NAPOR
Pozicija: Programski koordinator/ka
Lokacija: Novi Sad/po potrebi putovanja unutar R. SrbijeVrsta ugovora: Ugovor o radu (11 meseci, septembar 2013 –jul 2014. sa mogućnošću produžetka)
Plata: od 55.000 -57.000 RSD (neto)
*Napomena: Pozicija je predviđena projektom za koji se još uvek očekuje finalno odbrenje od strane donatora.

  1. O NAPOR-u /POZADINA

Nacionalna Asocijacija Praktičara/ki Omladinskog Rada – NAPOR je savez udruženja sa 80 punopravnih i 10 pridruženih članica organizacija civilnog društva koje sprovode omladinski rad u R. Srbiji. NAPOR je uspostavljen u martu 2009. godine sa osnovnim ciljem osiguranja kvaliteta programa omladinskog rada i profesionalizacije omladinskog rada u R. Srbiji.

U svrhu ostvarivanja cilja, NAPOR je kroz konsultativni proces, uključujući relevantne aktere ostvario sledeće rezultate:

Sa usvojenim i kreiranim gore navedenim mehanizmima NAPOR je kreirao uslove da se započne sa procesom profesionalizacije i osiguranja kvaliteta. U septembru 2011, NAPOR započinje proces procene primene standarda u programima omladinskog rada NAPOR članica, pri čemu je: a) obrazovana grupa od 12 akreditora, b) 47 NAPOR članica prošlo kroz proces procene primene standarda za programe omladinskog rada c) 43 koordinatora/ki kancelarija za mlade prošlo je obuku za koordinatora/ku programa omladinskog rada.

 

U okviru projekta Uz dobar alat, veština je zanat, finansiranog od strane Ministarstva omladine i sporta (odobrenje projekta za koofinansiranje od strane USAID-SLDP je u procesu), NAPOR nastavlja sa primenom razvijenih mehanizama u svrhu osiguranja kvaliteta omladinskog rada pri čemu se obuhvataju sledeće aktivnosti:

 

2. LINIJSKI MENADŽMENT/Izveštavanje

Programski koordinatora/ka je pod linijskim menadžmentom Predsednice asocijacije, a svojim radom odgovara Upravnom odboru i Skupštini NAPOR-a.

3. OSNOVNA SVRHA POZICIJE

Osigurati kreiranje: a) kurikuluma programa omladinskog rada koji vode ka sticanju prenosivih veština mladih, kao i: b) kreiranje alata za prepoznavanje kompetencija mladih koje steknu kroz programe omladinskog rada. Procesu izrade kurikuluma i alata prethodiće sprovođenje analiza EU politika i primera dobre prakse kao i istraživanje, kako bi se dobili objektivno zasnovani podaci i primeri dobre prakse. Kreiranje kurikuluma i alata će biti rađen kroz konsultativni proces sa relevantnim interesnim grupama putem internacionalne konferencije i radne grupe. Radna grupa će nakon internacionalne konferencije biti sačinjena od predstavnika/ca biznis sektora, relevantnih ministarstva, državnih institucija, civilnog sektora, HR agencija, itd. Kroz ovaj pristup želimo da osiguramo da kreirani kurikulum i alat odgovarju na potrebe poslodavaca, ali isto tako da budu i prepoznati od istih.

4. ZADUŽENJA I ODGOVORNOSTI

  1. Zadužen/a za koordinisanje sprovođenja analize o razvijenim mehanizmimima i alatima za priznavanje i prepoznavanje kompetencija mladih koje steknu kroz programe omladinskog rada. Ovo uključuje redovnu komunikaciju i konsultacije sa angaživanim ekspertom/kinjom.

  2. Zadužen/a za koordinisanje sprovođenja istraživanja o uticaju neformalnog obrazovanja na zapošljivost mladih, uključujući redovnu komunikaciju sa angažovanim ekspertima/kinjama.

  3. Zadužen/a za koordinisanje procesa izrade alata za prepoznavanje kompetencija mladih stečenih u okviru neformalnog obrazovanja sa ciljem zapošljivosti mladih. Ovo uključuje komunikaciju sa angažovanim ekspertom/kinjom i predstavnicima/cama radne grupe (biznis sektor, relevantna ministarstva, državne institucije, civilni sektor, HR agencije, itd).

  4. Zadužen/a za koordinisanje procesa izrade kurikuluma programa omladinskog rada/neformalnog obrazovanja za zapošljivost mladih koji će primeniti učesnici obuke u direktnom radu sa mladima.

  5. Zajedno sa projektnim timom organizovati internacionalnu konferencije za razmenu iskustava na temu uloge neformalnog obrazovanja za zapošljivost mladih i planiranje koraka ka prepoznavanju kompetencija stečenih kroz neformalno obrazovanje sa cljem zapošljivosti mladih.

  6. Zajedno sa projektnim timom organizovati finalnu konferenciju na kojoj će biti dodeljeni sertifikati i predstavljeni rezultati projekta.

  7. Izgradnja partnerskih odnosa sa NAPOR članicama i institucijama

  8. Pripremanje kratkih izveštaja u okviru svojih aktivnosti i prosleđivanje osobi zaduženoj za odnose sa javnošću.

  9. Učestvovanje na redovnim timskim sastancima

  10. Izveštavanje u odnosu na svoje programse aktivnosti

  11. Učestvovanje u prikupljanju sredstava

  12. Druga zaduženja, u skladu sa programom delovanja NAPOR

 

5. PROFIL KANDIDATA/KINJE

Kvalifikacije

Neophodno

 

Poželjno

 

Iskustvo

 

 

Znanja

 

Veštine i sposobnosti

 

Poželjno

 

Odnos prema radu

 

Uslovi

 

Molimo sve zainteresovne kandidate/kinje da pošalju svoj CV (ne duži od 3 strane) sa motivacionim pismom na adresu office@napor.net najkasnije do 01. avgusta 2013. do 17.00 časova. Nepotpune i zakasnele aplikacije se neće uzeti u razmatranje.

Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije molimo Vas da kontaktirate dole navedenu osobu:

Vanja Kalaba

Tel. 021 26 18 597

Mob. 062 487 776

Mail: vanja.kalaba@napor.net

Exit mobile version