Na ovom seminaru upoznaćete se sa najboljim načinima kreiranja i ostvarivanja online oglašavanja. Saznaćete kako se planiraju online mediji, u cilju kreiranje advertajzing modela zarade na internetu. Takođe, imaćete priliku da čujete koji su načini kreiranja i ostvarivanja online oglašavanja, šta je online media planiranje, kao i koji je odnos između advertajzinga i SEO, e-advertajzinga i društvene mreže/društvenih medija.
Predavač na seminaru je Dragan Varagić, potpredsednik kompanije InternetGroup, online strateg i bloger. Bavi se i savetodavnim uslugama iz oblasti poslovne primene interneta. Vlasnik je Web sajta www.pretraga.rs i najstarijeg e-mail časopisa u Srbiji – Pretraga i prezentovanje, bloga www.draganvaragic.com i servisa za online distribuciju saopštenja probjave.com. Koordinator je specijalističkih strukovnih studija iz E-poslovanja www.iimeuro.uns.ac.rs, FTN, Novi Sad. Predavač je na ITS-u i na ITAcademy Beograd.
Gde i kada?
Seminar će biti održan u prostorijama LINK group-a, Cara Dušana 34, Zemun, 23. februara sa početkom u 10h.
Live Stream
Za sve one koji nisu u mogućnosti da prisuszvuju seminaru, omogućili smo praćenje seminara online, putem live streama. Live streamu seminara pristupate u subotu, 23.02. u 10h klikom na link: