Stvarajući odgovarajuća okruženja za učenje posebnu pažnju posvećuje mladima, načinu na koji se predaje kao i sadržaju koji se pruža kako bi naši budući lideri mogli da rastu i razvijaju se u skladu sa svojim potencijalima. Uživa da radi na projektima koji su okarakterisani kao nemogući i teži ka stvaranju rezultata koji deluju „očigledno“ ali tek nakon primene.
U kreativnim školama koje razvija, studenti provode dane crtajući, istraživajući, slušajući muziku i radeći eksperimente vezane za konkretnu temu tim povezujući nekoliko predmeta u celinu. Za svaku aktivnost koju obavljaju imaju posebno opremljene prostorije. U sali za predavanja dobijaju savete od eksperata, u posebnim prostorijama rade u grupama i diskutuju. Inspiraciju dobijaju u muzičkom studiju a na pozorišnoj sceni imaju priliku da vežbaju i da se izražavaju. Učenje se događa svuda i u svakom trenutku.
AIESEC u Srbiji je prepoznao kontinuirano učenje kao temu koju treba pokrenuti u našem regionu. S tim u vezi iduće godine organizuje besplatnu jednodnevnu konferenciju, za 450 domaćih i 250 stranih studenata, pod imenom „Lead by learning” sa predavanjima o celoživotnom učenju koja će se održati 18. februara 2013. godine. „Lead by learning” se organizuje u okviru internacionalnog projekta Global Leaders’ Summit, koji okuplja mlade ljude iz 113 zemalja u kojima AIESEC postoji.
„Lead By Learning” okupiće studente iz celog sveta na jednom mestu i omogućiti im da diskutuju o obrazovanju, usavršavanju i ličnom napretku. Ucesnici ce imati prilike da se u poznaju sa predstavnicima kompanija, Nevladinim organizacijama i govornicima iz celog sveta koji su podrzali projekat
AIESEC je međunarodna platforma koja omogućava mladim ljudima da otkriju i razviju sopstvene potencijale. Prisustvom na preko 2.400 univerziteta u 113 zemalja sa preko 86.000 članova, AIESEC je prepoznat od strane Ujedinjenih Nacija kao najveća organizacija na svetu vođena od strane studenata.
Sve dalje informacije o konferenciji i prijavi učesnika možete saznati na našoj internet stranici www.gls2013.org