Volonteri iz kompanija pomoći će uređenje unutrašnjih i spoljašnih prostora u institucijama socijalne zaštite: Osnovnoj školi za zaštitu vida „Dragan Kovačević”, Osnovnoj školi „Dušan Dugalić”, Specijalnoj školi za decu ometenu u razvoju, domovima za decu bez roditeljskog staranja „Jovan Jovanović Zmaj” i „Moša Pijade“, Domu penzionera „Bežanijska kosa“; u organizacijama: Kreativno -edukativnom centru za mentalno nedovoljno razvijene osobe – KEC MNRO, Društvu za pomoć MNRO Stari grad „Živimo zajedno“ i u vrtićima: „Lunja“, „Guliver“ i „Duga“. Volonteri će ofarbati klupe na Kalemegdanu, najvećem i najpoznatijem beogradskom parku, a kroz aktivnosti zaštite životne sredine doprineće unapređenju ambijenta u Banjičkoj šumi, zaštićenom spomeniku prirode.
U akciji učestvuju volonteri iz kompanija: Vip mobile, Atlantic Group, Državna lutrija Srbije, Coca-Cola Hellenic, Societe Generale Banka, Banca Intesa, Holcim, Nestle Adriatic, Eurobank EFG, Erste Banka, Telekom Srbija, S Leasing, MK Group, Gradske pijace, Microsoft, Huawei i Ernst & Young.
Volontiranje zaposlenih kao jedan od vidova društveno odgovornog poslovanja donosi brojne prednosti za lokalnu zajednicu, kompanije i zaposlene. Volonterska akcija „Naš Beograd“ kroz pomoć institucijama socijalne zaštite i druženje sa korisnicima tih institucija doprinosi inkluziji ugroženih grupa inicira stvaranje međusektorskih partnerstava i omogućava da zaposleni kroz lično angažovanje doprinesu boljim uslovima za život u svom gradu razvijajući na taj način senzibilisanost za probleme lokalne zajednice i veštine poput timskog rada i liderstva.
Volontersku akciju “Naš Beograd” organizuje Forum poslovnih lidera, u saradnji sa SMart Kolektivom i Institutom za održive zajednice, a uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i Grada Beograda. Forum poslovnih lidera promoviše društveno odgovorne prakse i inovativne načine na koje biznis može da podrži lokalnu zajednicu i uključi se u rešavanje njenih specifičnih problema.
„Naš Beograd“ je od 2011. godine deo međunarodne kampanje „Give & Gain Day” koja se održava u 14 zemalja širom sveta, a u okviru koje je prošle godine volontiralo oko 30 000 zaposlenih.
Forum poslovnih lidera Srbije
www.fpl.rs
www.facebook.com/forum.poslovnih.lidera.srbije