[ youth.rs ]

POSLOVNA ŠKOLA ZA PUBLIC RELATIONS – P.R.A. čovek Ivan Tasovac

Stipendija za besplatno pohađanje Poslovne škole za public relations u Beogradu dodeljena je Danijeli Mrđan, studentici treće godine Fakulteta političkih nauka, koja je prema mišljenju žirija, uradila najbolji esej na temu „P.R.A. čovek“. Danijela je u svom radu opisala kao P.R.A. čoveka, Ivana Tasovca, upravnika Beogradske filharmonije.

Drugi rad, po kvalitetu, je rad Snežane Subotić, apsolventa Fakulteta bezbednosti, Univerziteta u Beogradu. Japanolog Relja Dereta, osnivač Škole aktivizma i instruktor tanga, ju je inspirisao, da, prema mišljenju žirija, uradi odličan esej.

Trećeplasirana Ivana Golubović je, kao i Danijela, u kvalitetnom eseju, predstavila Ivana Tasovca kao P.R.A. čoveka.

Eseji, kojim su se učesenici konkursa, kandidovali za stipendiju bili su vrlo kvalitetni, istakao je prof. dr Predrag Vujović, predsednik Žirija za dodelu stipendija. Na konkurs je pristigao veliki broj radova, a u uži izbor, prema našem mišljenju, ušli su radovi: Milice Radović, koja je opisala kao P.R.A. ženu Snežanu Marković, donedavnu ministricu sporta i omladine, Dušana Marinkovića, čiji je esej bio o radu Ružice Đinđić, Milice Živković, koja je bila inspirisana Madlenom Cepter, Ane Solomke, čiji je esej P.R.A. čovek bio o prof. Čedomiru Ćupiću, Kristine Kedžić, o radu onkologa, prof. dr Radana Džodića i Bjanke Laušev koja je u svom radu opisala specijalistu opšte medicine dr Ivicu Zdravkovića, iz Požarevca, kao P.R.A. čoveka.

Prva specijalizovana agencija za public relations u Srbiji P.R.A. agencija, povodom svog 20-tog rodjendana, raspisala je konkurs za studente ekonomije, komunikologije, novinarstva, odnosa s javnošću, FDU, menadžmenta masovnih medija, za dodelu stipendije za pohađanje Poslovne škole za public relations. Zadatak za učesnike bio je da u svom eseju opišu javnu ličnost iz neprivrednih delatnosti (oblasti nauke, kulture, sporta, zdravstva, humanitarnog rada itd), koja je, primenjujući P.R.A. filozofiju, kroz svoja dela dobro komunicirala u javnosti i izgradila dobar lični PR, a nije lice sa naslovnih strana. To su ljudi koji su lideri u svojim oblastima, a svojim rezultatima su pokretali procese u: svojoj profesiji, organizaciji, društvu.

 

Dobitnik stipendije za pohađanje Poslovne škole za public relations imaće priliku da od 12. maja do sredine juna 2012. svake subote i nedelje o PR-u uči od domaćih i međunarodnih eksperata sa bogatim iskustvom u PR praksi. Takođe, stipendisti će biti obezbeđene besplatne skripte, a na kraju uspešnog školovanja – diploma.

 

Exit mobile version