Ovaj kurs o pokretanju i vođenju sopstvenog biznisa je namenjen svim apsolventima, svršenim studentima ili srednjoškolcima, ali i svima koji žele da se zaposle pokretanjem sopstvenog biznisa.
Cilj obuke je da osnaži i podrži mlade koji imaju ideje i јаku želju da uđu u svet biznisa ali im je potrebno malo praktičnog znanja i veština kako bi to i realizovali.
Obuka je koncipirana sa ciljem da se polaznici osposobe za pokretanje sopstvenog biznisa kroz intenzivan rad u malim grupama. Program obuke je baziran na interaktivnim praktičnim vežbama koje se odnose na konkretne poslovne situacije, ali se pažnja posvećuje i teorijskom znanju prezentovanom u vidu studija slučaja kako bi, na ovaj način, polaznici bili u stanju da sami dođu do rešenja za konkretne probleme sa kojima se mogu susretati u preduzetničkoj karijeri.
Pozivaju se svi zainteresovani, od 18 do 30 godina, da se prijave do 5. decembra.
Tokom obuke ćete slušati sledeće teme:
preduzetništvo, prednosti i nedostaci preduzetništva,
ocena sopstvene spremnosti za samozapošljavanje,
istraživanje tržišta i prepoznavanje prilika,
analiza biznis ideja i ocena njihove ostvarivosti,
identifikacija faktora poslovnog uspeha i neuspeha,
definisanje merila sopstvenog uspeha,
šta je sve potrebno za registraciju preduzeća i osnovna dokumenta potrebna svakom preduzeću.
Način prijave:
Isključivo slanjem formulara za prijavu na: obukamladipreduzetnici@gmail.com . Krajnji rok za slanje prijava je 5.12. do 16h. Prijave dospele nakon tog roka neće se uzeti u razmatranje.
Mesto održavanja obuke:
Info room Kancelarije za mlade ul. 1300 kaplara br. 2 (bočni ulaz Zadužbine Ilije M. Kolarca – Studentski trg br. 5)
Termini održavanjaobuke:
ponedeljak 12.12. I grupa 13h-16.45h, II grupa 17.15h-21h
četvrtak 15.12. I grupa 13h-16.45h, II grupa 17.15h-21h
ponedeljak 19.12. I grupa 13h-16.45h, II grupa 17.15h-21h
utorak 20.12. I grupa 10h-13.45h, II grupa 14.15h-18h
četvrtak 22.12. I grupa 13h-16.45h, II grupa 17.15h-21h
Kriterijum selekcije kandidata:
Prvih 40 kandidata, koji ispunjavaju gore navedeni uslov, biće primljeni na obuku i raspoređeni u I ili II grupu u zavisnosti od svog izbora. Rezultati će biti objavljeni na ovoj adresi u petak 9.12. do 20h.
Biogrаfija predаvаčа
Branka Bukvić je free lance konsultant i trener sa preko 20 godina ličnog iskustva u oblasti samozapošljavanja. Od 2002. godine aktivno je uključena u obuke i konsalting javnih službenika za upravljanje projektnim ciklusom i strateško planiranje. U saradnji sa konsultantskom i edukativnom mrežom YU Build učestvovala je u obuci preko 1000 državnih službenika različitih nivoa, od lokalne samouprave, preko regionalnog, republičkog do saveznog, uglavnom za različite donatorske i konsultantske organizacije: UNDP, SCTM, MSP, EAR, VNG, GTZ, GFA. Ove saradnje su, osim obuka za upravljanje projektnim ciklusom, obuhvatale dizajniranje, pripremu i sprovođenje drugih obuka, kako za javne službenike, tako i za zaposlene u poslovnom sektoru. Za dansku konsultantsku kuću Carl Bro radila je kao trening ekspert tri godine.
Kao suvlasnik i vodeći konsultant i trener u AgroQuality o.d., malom privatnom preduzeću koje se bavi konsaltingom, obukom i inženjeringom za sisteme menadžmenta kvalitetom i sisteme bezbednosti hrane u poljoprivredi, prehrambenoj industriji i uslugama vezanim za hranu, uspešno je vodila tridesetak QMS projekata u različitim proizvodnim i uslužnim preduzećima. Od 1992. godine učestvovala je na brojnim skupovima i obukama koje su organizovale različite organizacije: Privredne komore (Srbije i/ili regionalne), Institut za mala i srednja preduzeća, Izvršno veće Vojvodine, JUSK, SKGO, NVO, GTZ, TÜV, kao: trener, fasilitator, moderator ili prezentator. Objavila je preko 30 naučnih radova i preko 20 radova u oblasti kvaliteta.
Osim formalnog obrazovanja – poljoprivredni fakultet, uspešno je položila i tokom karijere primenjivala različite obuke kao što su: Međunarodni biznis menadžment; Priprema biznis planova; Menadžment projektima; Profesionalni trener; Trener za upravljanje projektnim ciklusom; Opštinsko razvojno planiranje; Vođenje razvojnih konferencija; kao i druge obuke kao što su: Menadžer kvaliteta; Predstavnik rukovodstva za kvalitet; Proveravač sistema menadžmenta kvalitetom; Primena HACCP principa; Trener za GAP. Izgradnja tima; Timski rad i donošenje odluka; Veštine prezentacije; Veštine komunikacije; Komunikacija i menadžment konflikata; Veštine komunikacije za postdiplomce, Engleski za posebne namene i druge obuke dodatno šire spektar njene trenerske i konsultantske kompetencije.